بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 3 اسفند- سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 3 اسفند- سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 3 اسفند– سشن اروپا
جفت ارز دلار فرانک USDCHF

با افزایش تنش‌ها پیرامون روسیه و اوکراین فرانک سوئیس به عنوان دارایی امن رشد کرد. افت قیمت در این جفت ارز و شکسته شدن محدوده‌های حمایتی 0.9220 و سپس 0.9180 نشان می‌دهد که فروشندگان کنترل بازار را به دست گرفته‌اند.

این جفت ارز به سمت محدوده حمایتی 0.9110 حرکت می‌کند که قبلا در این محدوده الگوی کف دو قلویی تشکیل داده بود. شکست این محدوده می‌تواند اصلاح عمیق‌تر به سمت محدوده روانی 0.900 را در پی داشته باشد.

اندیکاتور RSI به محدوده اشباع فروش نزدیک می‌شود که می‌تواند جهش موقتی را در این جفت ارز در پی داشته باشد. حمایت محدوده 0.9220 تبدیل به مقاومت شده و اگر خریداران بتوانند این محدوده را بشکنند می‌تواند به بهبودی بیشتر روند صعودی امیدوار باشند.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 3 اسفند- سشن اروپا

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس را از اینجا مطالعه کنید
تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 22 فوریه/3 اسفند
جفت ارز دلار استرالیا ین AUDJPY

این جفت ارز در برابر تمام نوسانات بازار مصون بوده است. با توجه به این مسئله که این جفت ارز نماینده‌ای برای جریانات ریسک پذیری است این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد. این جفت ارز چندین ماه است که در کانال کوچکی بین 84 و 80.50 نوسان می‌کند.

همگرایی میانگین‌های متحرک روند ساید این جفت ارز را تایید می‌کند. اوسیلاتورهای کوتاه مدت مانند RSI و مکدی در محدوده خنثی باقی مانده‌اند و سیگنالی برای حرکت بعدی به ما نشان نمی‌دهند.

در صورتی که خریداران کنترل بازار را به دست بگیرند، اولین مانع برای رشد بیشتر محدوده 83.50 خواهد بود. شکست این محدوده می‌تواند توجهات را معطول به محدوده بعدی حوالی 84 کند.

در سناریو نزولی، فروشندگان حوالی محدوده 82.10 می‌توانند تلاش خود برای شکست را انجام دهند. در صورت شکست هدف بعدی می‌تواند محدوده 81.50 و در نهایت 80.50 باشد.

به طور خلاصه جفت ارز AUDJPY فعلا در روند سایدی به سر می‌برد. شکست محدوده مقاومتی 84 یا حمایتی 80.50 برای بازگرداندن روند به این جفت ارز حیاتی است.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 3 اسفند- سشن اروپا

جفت ارز یورو دلار EURUSD

در ساعات پایانی معاملاتی روز گذشته، فروشندگان در جفت ارز EURUSD قدرت را به دست گرفتند و توانستند مومنتوم کافی برای شکست محدوده حمایتی 1.1330 را به دست آورند و قیمت را به سمت محدوده حمایتی 1.1270 حرکت دهند. اگر یورو همچنان در برابر دلار تضعیف شود، شکست این محدوده دور از تصور نخواهد بود. در پی شکست این محدوده قیمت می‌تواند به سمت محدوده حمایتی بعدی یعنی محدوده 1.1170 حرکت کند. در صورت حرکت صعودی اولین محدوده مقاومتی مهم می‌تواند محدوده 1.1400 باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 3 اسفند- سشن اروپا

منبع: DeltaStock، Orbex و XM

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟