بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 7 مهر– سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 7 مهر– سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 7 مهر – سشن اروپا

جفت ارز یورو دلار EURUSD

طی چند هفته اخیر جفت ارز EURUSD در روند نزولی قوی قرار داشته است. این جفت ارز از سقف قیمتی 1.905 به کف قیمتی 1.1670 رسیده است. در تایم فریم 4 ساعته الگوی کانال کاهشی تشکیل شده و قیمت پایین‌تر از میانگین‌های متحرک 25 و 15 معامله می‌شود. اندیکاتور مکدی پایین‌تر از منطقه خنثی قرار دارد و اندیکاتور RSI حوالی محدوده 40 است. این جفت ارز به حمایت کلیدی 1.1662 نزدیک می‌شود. احتمالا قیمت روند نزولی را ادامه خواهد داد و هدف بعدی قیمت محدوده 1.160 خواهد بود.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 7 مهر– سشن اروپا

نمودار 4 ساعته EURUSD

شاخص نزدک 100

با ادامه فشار فروش در سهام حوزه تکنولوژی این شاخص نیز افت شدیدی داشت. شاخص نزدک به محدوده 14470 رسیده که نسبت به کف قیمتی هفته گذشته یعنی محدوده 14815 کمی پایین‌تر است. در تایم فریم 4 ساعته قیمت پایین‌تر از میانگین‌های متحرک کوتاه مدت و بلند مدت معامله می‌شود. قیمت همچنین پایین‌تر از خط روند پایینی الگوی پرچم نزولی نوسان می‌کند و اندیکاتور مکدی به پایین‌ترین سطح از 20 سپتامبر رسیده است. احتمالا این شاخص تا حمایت بعدی یعنی محدوده 14500 افت خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 7 مهر– سشن اروپا

نمودار 4 ساعته شاخص نزدک 100

جفت ارز پوند دلار GBPUSD

افزایش بازده اوراق خزانه داری آمریکا و بحران انرژی در انگلیس منجر به افت شدید جفت ارز GBPUSD شده است. این جفت ارز به محدوده 1.3520 رسیده که پایین‌ترین سطح در 7 ماه اخیر است. قیمت پایین‌تر از حمایت کلیدی 1.3600 معامله می‌شود و اندیکاتور RSI به منطقه اشباع فروش رسیده است. اندیکاتور مکدی همچنین پایین‌تر از منطقه خنثی قرار دارد. احتمالا در کوتاه مدت روند نزولی این جفت ارز ادامه خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 7 مهر– سشن اروپا

نمودار 4 ساعته GBPUSD

منبع: FXstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟