بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 9 اسفند- سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 9 اسفند- سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 9 اسفند– سشن اروپا
طلا XAUUSD

طلا با گپ مثبت کار خود را آغاز کرد اما به سرعت کاهش یافت و نتوانست سقف 19 ماهه خود در محدوده 1974 دلار را مجددا به چالش بکشد. اندیکاتور RSI به سمت بالا حرکت می‌کند و نشانه‌هایی از حرکت صعودی را نشان می‌دهد. با این حال اندیکاتور مکدی در محدوده بالاتر از صفر در حال تشکیل کراس‌ اور نزولی است.

در صورتی که شاهد افت بیشتر قیمت باشیم، محدوده حمایتی اول می‌تواند محدوده 1877 دلار و سپس میانگین متحرک ساده 20 در حوالی 1859 باشد. محدوده میانگین متحرک ساده 40 حوالی 1837 دلارو میانگین متحرک ساده 200 در محدوده 1808 دلار حمایت‌های بعدی هستند. در محدوده 1808 همچنین خط روند بلند مدت صعودی و ابر ایچی موکو دیده می‌شود. شکست این حمایت‌ها می‌تواند در کوتاه مدت می‌تواند فرصت را برای بازار نزولی مهیا کند.

در طرف مقابل عبور از محدوده مقاومتی 1916 می‌تواند منجر به رشد قیمت تا محدوده مقاومتی بعدی یعنی محدوده 1960 دلار و سپس 1974 دلار شود. با عبور از این موانع قیمت می‌تواند تا محدوده بعدی یعنی محدوده 1991 دلار رشد کند.

به طور کلی، این فلز گرانبها پس از گپ اولیه حرکت نزولی داشته است. با این حال در تصویر کلان طلا همچنان صعودی است و تنها شکست میانگین متحرک ساده 200 و خط روند صعودی می‌تواند این دیدیگاه را تغییر دهد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 9 اسفند- سشن اروپا

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس را از اینجا مطالعه کنید
تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 28 فوریه/9 اسفند
جفت ارز دلار ین USDJPY

هفته گذشته در جفت ارز USDJPY دو بار شاهد تلاش برای شکستن مقاومت 115.72 بودیم، که موفقیت آمیز نبود. دلار در برابر ین همچنان قوی عمل می‌کند و به همین دلیل انتظار می‌رود شاهد سومین تلاش برای تست این محدوده مقاومتی باشیم. شکست موفقیت آمیز این محدوده می‌تواند منجر به تست احتمالی محدوده 116.15 شود. در طرف مقابل اگر خریداران مومنتوم کافی را نداشته باشند این جفت ارز می‌تواند به سمت محدوده حمایتی 115.10 حرکت کند.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 9 اسفند- سشن اروپا

جفت ارز یورو دلار EURUSD

جفت ارز EURUSD بالاتر از محدوده حمایتی 1.1107 معامله می‌شود. احتمال می‌رود شاهد فشار فروش جدیدی در این جفت ارز باشیم اما برای شکل گیری این روند نزولی ابتدا باید محدوده حمایتی گفته شده، شکسته شود. به نظر می‌رسد این هفته نیز به دلیل تنش‌های بین روسیه و اوکراین شاهد هفته پرنوسانی باشیم. همچنین این هفته گزارش تغییرات اشتغال بخش خصوصی و غیر کشاورزی ADP و گزارش NFP آمریکا نیز منتشر خواهد شد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 9 اسفند- سشن اروپا

منابع: DeltaStock و XM

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟