بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل تکنیکال روزانه 19 خرداد

جفت ارز یورو دلار EURUSD

جفت ارز  EURUSD در سشن معاملاتی آسیا نوسانات کمی را تجربه کرد. در تایم فریم 3 ساعته این جفت در محدوده 1.2183 معامله می‌شود که کمی پایین‌تر است خط روند بالایی کانال نزولی است. این جفت ارز همچنین حوالی میانگین متحرک 25 روزه معامله می‌شود. به نظر می‌رسد این جفت ارز در حال تشکیل الگوی سر و شانه است که معمولا سیگنال روند نزولی را به ما می‌دهد. اندیکاتور RSI به سطح خنثی 54 رسیده است. بنابراین انتظار می‌رود این جفت ارز روند نزولی خود را ادامه دهد. هدف قیمتی اول محدوده 1.2100 است که خط روند پایین کانال در آن‌جا قرار دارد.

تحلیل تکنیکال روزانه 19 خرداد

نمودار 3 ساعته EURUSD

اتریوم به دلار ETHUSD

اتریوم به دلار آمریکا (ETHUSD) بعد از افتی که روز گذشته داشت، تغییر چندانی نکرده است. این رمزارز حوالی 2466 دلار معامله می‌شود که کمی از کف روز گذشته (2300 دلار) فاصله دارد. اترویم در تایم فریم 4 ساعته پایین‌تر از خط روندی که الگوی پرچم‌ سه ‌گوش (pennant) را تشکیل داده معامله می‌شود. اندیکاتور RSI در منطقه اشباع فروش قرار گرفته است. احتمالا با توجه به منفی بودن سنتیمنت بازار رمزارزها این رمزارز به افت خود ادامه خواهد داد.

تحلیل تکنیکال روزانه 19 خرداد

نمودار 4 ساعته ETHUSD

جفت ارز دلار استرالیا به دلار نیوزیلند AUDNZD

پس از خبر داده‌های تورمی چین جفت ارز AUDNZD کمی افزایش یافت. در تایم فریم 4 ساعته الگوی سر و شانه معکوس شکل گرفته که معمولا سیگنال ادامه روند صعودی را به ما می‌دهد. همچنین این جفت ارز بین محدود حمایتی و مقاومتی مهم 1.0692 و 1.0800 نوسان می‌کند و کمی بالاتر از میانگین‌های متحرک 25 و 15 قرار گرفته است. هیستوگرام (Histogram) در اندیکاتور مکدی بالاتر از سطح خنثی قرار گرفته است. بنابراین انتظار داریم این جفت ارز تا سطح مقاومتی 1.0800 رشد داشته باشد

تحلیل تکنیکال روزانه 19 خرداد

نمودار 4 ساعته AUDNZD

 

منبع: Fxstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

2 دیدگاه در “تحلیل تکنیکال روزانه 19 خرداد
  1. نیکو گفت:

    از جناب سودمند متشکرم بابت زمانی که برای تحلیل اختصاص دادند آیا امکانش هست که در تحلیل روزانه و این بخش جدید حداقل تمام جفت های ماژور تحلیل بشوند؟ این بخش جدید که به سایت اضافه شده باعث میشه نیاز به سایت های مشابه کمتر بشه و تحلیل فاندامنتال و تکنیکال با هم از یک منبع قابل دسترسی باشند… متشکرم

    1. سلام دوست عزیز
      ممنونم از پیشنهادتون. فعلا امکان درج تحلیل واسه تمام جفت‌ارزهای اصلی وجود نداره. ولی مدتی بگذره ممکنه بتونیم تعداد تحلیلهای تکنیکال روزانه رو بیشتر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟