بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل روزانه فارکس 11 نوامبر

سنتیمنت روزانه

تحلیل روزانه فارکس 11 نوامبر

تحلیل روزانه فارکس 11 نوامبر: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  •  بازارها سردرگم میان اوج گیری موارد ابتلا به کرونا و امید به تولید واکسن
  • جهش کیوی
  • صحبت‌های لاگارد تحت نظر

اوج‌گیری موارد ابتلا به کرونا در کنار اعلامیه روز دوشنبه در مورد واکسن کرونا در حال جهت‌دهی به سرمایه‌گذاران است. در حال حاضر شاخص های سهام کمی افزایش داشته و دلار کمی کاهش یافته است. NZD/USD رشد خوبی را تجربه کرد و منتظر صحبت‌های رئیس ECB، کریستین لاگارد هستیم.

آمار افراد بستری شده در آمریکا به بالاترین سطح از ماه آوریل رسیده است و این آمار در حال افزایش است. فرماندار نوادا از مردم خواست در خانه بمانند.

در ایتالیا دولت در حال اضافه کردن محدودیت‌ها برای مناطق دیگر است و در نظر دارد یک قرنطینه عمومی اعلام کند. در اروپا آمار مبتلایان همچنان بالا است. موارد ابتلا در آلمان نیز در حال افزایش است.

واکسن: دکتر آنتونی فاوسی، گفت که مجوز استفاده اضطراری واکسن پی‌فایزر می‌تواند تا اوایل ماه دسامبر آماده شود. در عین حال پروسه تولید، ذخیره سازی و توزیع همچنان مساله اصلی است. سرمایه گذاران امیدوارند سایر پروژه های تولید واکسن نیز در هفته آیند پیشرفت‌هایی را گزارش کنند.

انتخابات آمریکا: در حالی که ترامپ از قبول شکست امتناع می‌ورزد و به تکرار ادعاهای بی‌اساس خود مبنی بر تقلب اصرار می کند، جو بایدن در حال کار بر روی برنامه‌های دوران گذار است. مقامات انتخابات در تمام ایالت‌ها اظهار داشتند که هیچ تخلفی در نتیجه تاثیرگذار نیست. شمارش نهایی در ایالت مختلف ادامه دارد اما بعید است نتیجه را تغییر دهد.

بانک مرکزی نیوزلند نرخ بهره را تغییر نداد و با ارزیابی‌های نسبتا خوشبینانه نسبت به اقتصاد همه را غافلگیر کرد. از همه مهم‌تر، این بانک اشاره کرد که هزینه‌ منفی وام‌ستانی را از روی میز برداشته است. این اخبار خوب کیوی را یک درصد رشد داد.

کریستین لاگارد امروز صحبت خواهد کرد. وی ممکن است نظراتی نیز در مورد اقتصاد ایراد کند.

جفت ارز EUR/USD حوالی ۱.۱۸ ثابت شده است . GBP/USD نزدیک به ۱.۳۳ است. ین همچنان بازنده روند نوسانات فعلی است. USD/JPY در حوالی ۱۰۵.۵۰ قرار گرفته است. طلا در تلاش است تا رشد پیدا کند اما هنوز سطح ۱۹۰۰ را پس نگرفته است.

گفتگوهای برگزیت در لندن ادامه دارد و شیلات، کمک‌های دولتی و لایحه بازار داخلی همچنان مهم‌ترین موضوعات حل نشده هستند. بوریس جانسون با بایدن صحبت کرد و به توافق جمعه پاک با ایرلند اشاره کرد. دولت جدید آمریکا می‌خواهد مقدمات حفظ صلح در جزیره امرالد را فراهم کند.

بیت کوین در حوالی ۱۵۴۰۰ دلار تثبیت شده است در حالیکه اتریوم به افزایش خود ادامه می‌دهد.

امروز چند بازار به مناسبت بزرگداشت پایان جنگ جهانی اول بسته شده است که یعنی نقدینگی و حجم کمتری در بازار وجود خواهد داشت

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟