بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس
تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس : تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • دلار پس از مناظره ریاست جمهوری افزایش یافت
  • بیت کوین افزایش خود را ادامه می‌دهد
  • انتشار داده‌های PMI

دلار آمریکا در حال افزایش است، مناظره ریاست جمهوری از قبلی متمدنانه‌تر بود و نظرسنجی‌های پس از رویداد مورد انتظار است. پیش از این امید به لایحه محرک مالی کمرنگ شده و به دلار امکان بهبود داده بود. امروز داده‌های مربوط به PMI و آمار مبتلایان به کرونا تحت نظر است.

انتخابات: ترامپ و بایدن در آخرین مناظره خود با یکدیگر روبرو شدند که بسیار متمدنانه‌تر از مناظره قبلی بود.
ترامپ همچنان در نظرسنجی‌های ملی و ایالتی به میزان قابل توجهی از بایدن عقب است، در حالی که رقابت برای کنترل سنا (که برای قانون اساسی مهم است) نزدیکتر است.
محرک مالی: در حالیکه دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان از پیشرفت مذاکرات خبر دادند، اما همچنان در مورد تصویب محرک پیش از انتخابات تردید وجود دارد. کاهش احتمال توافق تا حدودی بر دلار به عنوان دارایی امن تاثیر گذاشته است.
آمار خرده فروشی انگلیس در ماه سپتامبر، امروز صبح (به وقت اروپا) منتشر می‌شود. انتظار می‌رود که این آمار با افزایش اندک به ۰.۴ درصد برسد. شاخص مدیران خرید اولیه موسسه Markit برای ماه اکتبر احتمالا کاهش خواهد یافت اما همچنان رشد اقتصادی را نشان می‌دهد.
جفت ارز GBP/USD پس از اعلام مذاکرات تازه بین اروپا و انگلیس، از سقف قیمتی خود سقوط کرد. مذاکرات در لندن ادامه خواهد داشت.
داده‌های PMI اولیه در منطقه یورو، منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود شاخص کامپوزیت به زیر ۵۰ برسد (تبدیل انبساط به انقباض) آمار مبتلایان به کرونا و آمار افراد بستری شده در اروپا در حال افزایش است. فرانسه قانون منع رفت و آمد شبانه خود را به مناطق دیگر نیز گسترش داده است.
آمار مدعیان بیکاری امریکا سقوط خود را از سر گرفته است. این آمار در هفته‌ای که نظرسنجی‌ استخدام غیر کشاورزی برگزار شد، به زیر ۸۰۰ هزار رسید. پیش‌بینی می‌شود PMI این کشور ثابت باقی بماند.
قیمت نفت افزایش یافته است اما در حدود ۴۰ دلار باقی مانده است. طلا پس از سقوط از سقف‌های اوایل هفته خود، بالای ۱۹۰۰ دلار تثبیت شده است.
رمز ارزها در حال ادامه روند صعود خود هستند. بیت کوین از ۱۳۰۰۰ دلار عبور کرد و اتریوم از ۴۰۰ دلار بالاتر رفته است.

 

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

 

برای یادگیری معامله بر اساس سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

 

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟