بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس
تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس : تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • با افزایش نگرانی در مورد کرونا و کاهش امید به تصویب محرک، دلار تقویت شد و طلا تحت فشار قرار گرفت.
  • چشم‌ها معطوف به اخبار سیاسی.

با افزایش موارد ابتلا به کرونا در اروپا و آمریکا، بازارها در شرایط ریسک گریزی قرار گرفتند. گفتگو‌ها بر سر محرک مالی در واشنگتن به بن بست رسیده است و همین امر باعث افزایش ریسک گریزی در بازار شده است. چیزی که اکنون در بازارها توجهات بیشتری را به خود جلب می‌کند، مذاکرات برگزیت و انتخابات هفته آینده آمریکا است.

کرونا در اروپا: چندین کشور اروپایی گزارش کردند که میزان ابتلا به کرونا باعث فشار بر روی بیمارستان ها شده است. از مهم‌ترین تحولات، افزایش مبتلایان روزانه در فرانسه به بیش از ۵۰ هزار نفر است. همچنین در اسپانیا وضعیت اضطراری جدیدی اعمال شده است. EUR/USD از سقف خود در حدود ۱.۱۸۵۰ سقوط کرده است. گزارش IFO آلمان و گزارش ماهانه بوندس بانک بیشترین توجهات را در اروپا به خود جلب می‌کند.
محرک مالی در آمریکا: به نظر می‌رسد مذاکرات میان جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها بر سر محرک مالی به بن بست رسیده است. سیاستمداران شروع به سرزنش یکدیگر کرده‌اند و ظاهرا در تلاش اند تا پیش از انتخابات امتیازاتی را از یکدیگر کسب کنند. مجلس سنا تحت کنترل GOP بر تایید ایمی بارت به عنوان قاضی جدید دیوان عالی متمرکز است.
انتخابات: آخر هفته نظرسنجی‌های کمی منتشر شد اما تا کنون همچنان جو بایدن از رقیب خود دونالد ترامپ جلوتر است. احتمالا دوشنبه و سه‌شنبه نظرسنجی‌های بیشتری منتشر می‌شوند. سرمایه‌گذاران در تلاشند تا شانس «موج آبی» را ارزیابی کنند. پیروزی دموکرات‌ها در نبرد بر سر کاخ سفید و کنگره می‌تواند امکان ارائه یک بسته محرک مالی سخاوتمندانه را افزایش دهد.

موارد ابتلا به کرونا در آمریکا همچنان رو به افزایش است و در روزهای گذشته به رکود بیش از ۸۰ هزار مورد رسیده است. میزان افراد بستری شده و مرگ و میرها هم با وجود افزایش امکان دسترسی به واحد‌های مراقت‌های ویژه (ICU) درحال افزایش است. آزمایش کرونای مارک شورت، رئیس ستاد مایک پنس، معاون ترامپ نیز مثبت اعلام شد.

واکسن: گزارش‌ها در انگلیس حاکی از آن است که کارکنان سرویس بهداشت ملی می‌توانند تا کریسمس واکسن را دریافت کنند. این درحالی است که گفته می‌شود توزیع واکسن برای جمعیت گسترده جهانی ماه‌ها به طول خواهد انجامید.

برگزیت: میشل بارنیه، مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا، زمان حضور خود در لندن را تمدید کرد. این نشانه‌ای مثبت در روند مذاکرات است. کمک‌های دولتی و شیلات همچنان چالش برانگیزترین موضوعات است. هر دو طرف قصد دارند تا اواسط نوامبر توافق را امضا کنند.
با افزایش ریسک گریزی در بازار، طلا به زیر ۱۹۰۰ دلار کاهش یافته است. نفت WTI نیز در واکنش به نگرانی‌ها درباره رشد اقتصاد جهانی کاهش پیدا کرد.
رمزارزها افزایش‌های اخیر خود را تثبیت کردند. بیت‌کوین بالاتر از ۱۳۰۰۰ دلار و اتریوم بالای ۴۰۰ دلار قرار گفتند.

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

 

برای یادگیری معامله بر اساس سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟