بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل روزانه فارکس 18 نوامبر

تحلیل روزانه فارکس 13 نوامبر

تحلیل روزانه فارکس 18 نوامبر

تحلیل روزانه فارکس 18 نوامبر: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • با افزایش آمار مبتلایان به کرونا، خوشبینی ناشی از واکسن محو شد.
  • بیتکوین به بالای ۱۸ هزار دلار رسید.
  • مذاکرات برگزیت

با افزایش آمار مبتلایان به کرونا و محو شدن خوش‌بینی نسبت به واکسن، بازارها در حال کاهش هستند و تقاضا برای ین به عنوان دارایی امن افزایش یافته است. بانکداران بانک‌های مرکزی نیز لحن محتاطانه‌تری اتخاذ کرده‌اند. بیت کوین به بالای ۱۸ هزار دلار رسیده است و خوش‌بینی در مورد برگزیت، تقاضا برای پوند را حفظ کرده است.

آمار کرونا در سراسر جهان در حال افزایش است. افراد بستری شده در آمریکا به ۷۶ هزار نفر رسید. آلمان ۳۰۵ مورد جدید مرگ و میر گزارش کرده است که بالاترین میزان از ماه آوریل است و مبتلایان به کرونا در فرانسه به ۲ میلیون نفر رسیده است. موارد ابتلا در ژاپن درحال افزایش است. در جنوب استرالیا محدودیت‌هایی اعمال شده است.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، گفت که اخبار اخیر واکسن (حداقل در کوتاه مدت) تغییر دهنده بازی نیستند و بانک مرکزی اروپا باید به طور کامل گوش به زنگ باشد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو از تحولات واکسن استقبال کرد اما در مورد وضعیت فعلی لحن محتاط‌تری اتخاذ کرد.

واکسن: فایزر اعلام کرده است که یک مرحله مهم را برای درخواست مجوز استفاده اضطراری از واکسن کرونای خود پشت سر گذاشته است.

بیت کوین برای مدت کوتاهی به بالای ۱۸ هزار دلار رسید. در بحران همه‌گیری قیمت بیت کوین به سرعت در حال افزایش است چرا که سرمایه‌گذاران به دنبال کشف دارایی‌های جدید هستند.

برگزیت: تلگراف گزارش داده است که احتمال مصالحه فرانسه در موضوع مهم شیلات وجود دارد و هفته آینده ممکن است توافق به سرانجام برسد. GBP / USD در نزدیکی سطح ۱.۳۲۵۰ قرار گرفته است.

خرده فروشی آمریکا با افزایش ناچیز در ماه اکتبر سرمایه‌گذاران را ناامید کرد. رافائل بوستیک، رسیس فدرال رزرو آتلانتا گفت که ممکن است پول برخی از مردم کاهش یافته باشد.

امروز در کنار سخنرانی جان ویلیامز، رئیس فدرال رزرو، آمار مجوز‌های ساختمای و خانه‌های تازه‌ساز آمریکا منتشر می‌شود.

نتایج انتخابات آمریکا: ترامپ همچنان در تلاش است تا نتایج انتخابات را لغو کند. وی یک مشاور ارشد امنیت سایبر را که گفته بود انتخابات صحیح بوده است، اخراج کرد. در این میان روند صدور گواهی برای انتقال قدرت ادامه دارد. جو بایدن مشغول اعلام انتصابات خود برای دولت آینده است.

ارقام نهایی تورم در منطقه یورو منتشر می‌شود که انتظار داریم کاهش ۰.۳ درصدی در ماه اکتبر تایید شود. آمار CPI کانادا نیز منتشر می‌شود که احتمالا افزایش ناچیزی را شاهد باشیم.

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟