مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل روزانه فارکس 30 نوامبر

تحلیل روزانه فارکس 13 نوامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 30 نوامبر: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی
  • کاهش طلا و دلار
  • اخبار برگزیت و اوپک تحت نظر

با پایان یافتن ماه نوامبر هفته پرکاری خواهیم داشت. طلا در ساعات اولیه کاهش خود را ادامه داد اما سپس افزایش یافت. سهام و دلار نیز کاهش را تجربه کردند. اخبار خوشبینانه در مورد برگزیت باعث افزایش پوند شد و سرمایه‌گذاران نفت منتظر جلسه اوپک پلاس هستند. همچنین منتظر اطلاعات در مورد پیشرفت واکسن نیز هستیم.

طلا پس از این که حمایت مهم ۱۸۰۰ را در هفته گذشته شکست، این هفته نیز روند نزولی خود را ادامه داد. به نظر می‌رسد چشم‌انداز محرک‌های کم و خوش‌بینی ناشی از واکسن باعث کاهش این فلز گرانبها شده است. البته باید مواظب جریان‌های پایان ماه نیز بود.

با افت بازدهی اوراق خزانه‌داری آمریکا، دلار نیز کاهش یافت. EUR/USD در نزدیکی ۱.۲۰ ایستاده است. کریستین لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا امروز سخنرانی خواهد کرد.

برگزیت: دومنیک راب، وزیر خارجه انگلیس در مورد دستیابی به توافق در زمینه شیلات ابراز امیدواری کرد. وی افزود که هر دو طرف در زمینه‌های دیگر مانند زمین بازی برابر و کمک‌های دولتی پیشرفت کرده‌اند. GBP / USD در حال حرکت به سمت ۱.۳۳۵۰ است.

واکسن: تنظیم‌کنندگان انگلستان ممکن است همین هفته واکسن‌های مدرنا و فایزر را تایید کنند. FDA نیز احتمالا هفته آینده این کار را انجام می‌دهد.

موارد ابتلا به کرونا و مرگ و میرها در آمریکا کمی کاهش یافته‌اند. البته ممکن است به خاطر تعطیلات عید شکرگزاری داده‌ها قابل اعتماد نباشند. میزان افراد بستری در بیمارستان‌ها به ۹۳ هزار نفر رسید.

خانه‌های در انتظار فروش آمریکا احتمالا رشد چشمگیری در بخش مسکن را نشان خواهد داد. سرمایه‌گذاران تمرکز خود را بر روی آمار اشتغال NFP ماه نوامبر که جمعه منتشر می‌شود، قرار داده‌اند.

پیش از نشست مجازی اوپک پلاس، نفت WTI به زیر ۴۵ دلار کاهش یافت. در زمان نگارش این متن، توافقی بر تمدید برنامه کاهش تولید وجود ندارد و برخی کشورها خواهان کاهش محدودیت‌های تولید هستند.

شاخص PMI تولیدی و خدمات چین هر دو بهتر از پیش‌بینی‌ها بودند و قدرت بهبود قوی را در دومین اقتصاد بزرگ جهان نشان دادند.

رمز ارزها پس از سقوط در اواخر هفته گذشته روند بهبودی خود را از سر گرفتند. بیت کوین در حدود ۱۸۵۰۰ دلار قرار دارد.

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟