مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس ۱۵ مارس

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 3 دسامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس ۵ مارس: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • داده‌های مختلط از چین باعث رشد دلار شد
  • بازده همچنان بالای ۱.۶ درصد
  • سخنرانی بایدن تحت نظر

بازار در هفته فدرال رزرو، آغاز نسبتا بدی داشت چرا که داده‌های چین نشان از وضعیت ناهموار در بهبود اقتصادی دومین اقتصاد بزرگ جهان دارد. این داده‌ها باعث ایجاد موج فروش در سهام چین شده و این موج به بقیه شاخص‌های آسیا و همچنین معاملات آتی سهام ایالات متحده نیز سرایت کرد.

در میان ریسک‌گریزی بازار، تقاضا برای دلار آمریکا به عنوان دارایی امن افزایش یافت و دارایی‌های ریسک‌پذیر را با کاهش مواجه کرد. بازده خزانه‌داری آمریکا در نزدیکی اوج سالانه خود و بالای سطح ۱.۶۰ درصد قرار دارد. این بازده با محرک بزرگ ایالات متحده که باعث ترس از شوک تورمی شده است، حمایت می‌شود.

همچنین بازارها به اظهارات جنت یلن، وزیر خزانه‌داری آمریکا چندان توجه نکردند و معتقدند که ریسک تورم در آمریکا علی‌رغم محرک‌های زیاد همچنان تحت فشار است. تمام نگاه‌ها به رئیس جمهور، جو بایدن است چرا که قرار است امروز درباره برنامه بهبود از کرونا صحبت کند.

رویترز گزارش داد، بایدن در حال بررسی صلاحیت جن اسپرلینگ برای عهده دار شدن نقش نظارت بر اجرای طرح نجات کرونا در دولت خود است.

در بازار فارکس، EURUSD پیش از شروع این هفته حساس، به سطح ۱.۱۹۰۰ نگاه می‌کند. برای این جفت ارز، علاوه‌بر تصمیمات فدرال رزرو، انتخابات آلمان و هلند نیز می‌تواند تعیین کننده باشد. GBPUSD به زیر ۱.۳۹۰۰ کاهش یافت، بازارها منتظر اظهارات بوریس جانسون در مورد ویروس و سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد پوندی بر روی ۴ هزار وسایل با آلودگی صفر هستند.

دلار استرالیا ضعیف‌ترین ارز در میان G10 است، جفت ارز AUDUSD در میان آمار مختلط از چین و اظهارات لوو از بانک مرکزی استرالیا، به زیر ۰.۷۷ سقوط کرد. لوو گفت که بانک مرکزی سیاست‌های حمایتی خود را تا رسیدن به اهداف تورمی و اشتغال کامل، حفظ خواهد کرد. در همین حال USDJPY به بالای ۱۰۹.۰۰ رسید.

طلا با افزایش تقاضا برای دلار کاهش یافت و به ۱۷۲۰ دلار رسید، قیمت نفت WTI نیز حوالی ۶۶ دلار قرار دارد.

رمزارزها پس از رالی اخیر خود دوباره کمی کاهش پیدا کردند. بیت کوین پس از آنکه به رکورد جدیدی دست یافت، اکنون زیر ۶۰ هزار دلار معامله می‌شود. هند ممنوعیت‌ها و مجازات‌هایی برای استخراج‌کنندگان و معامله‌کنندگان ارزهای دیجیتال تعیین کرده است.

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟