بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس ۳۱ مه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس ۳۱ مهتحلیل سنتیمنت روزانه فارکس ۳۱ مه: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • بازارها محتاطانه خوش‌بین‌اند
  • رمزارزها همچنان تحت فشار

بازار پس از جمعه بی‌ثبات در هفته گذشته و در میان  تعطیلی بانکی در ایالات متحده و انگلستان، کمی آرام گرفته‌اند. به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران فعلا نگرانی از کرونا و داده‌های مختلط را کنار گذاشته‌اند. رمزارزها پس از تحمل فشار سنگین در آخر هفته کمی بهبود پیدا کرده‌اند و چشم‌ها در انتظار انتشار آمار تورمی آلمان است.

دلار آمریکا در میان خوش‌بینی محتاطانه، در حال کاهش است. بعضی این حرکت را به خاطر جریانات پایان ماه می‌دانند. آمار PMI چین کمی از نگرانی‌ها در مورد گرمای بیش از حد اقتصاد را برطرف کرد.

ویروس: نوع جدید ویروس کرونا که در هند یافت شد، همچنان نگرانی‌ها در مورد کرونا را افزایش می‌دهد. ویتنام گزارش داد که یک نوع بدخیم از ویروس کرونا در این کشور یافت شده است. با این حال، هند گزارش داد که تولیدات واکسن خود را به ۹۰ میلیون دوز در ماه افزایش می‌دهد.

GBP / USD: علی‌رغم نگرانی از گسترش نوع جدید کرونا که می‌تواند باعث تاخیر در آخرین مرحله بازگشایی اقتصاد در ۲۱ ژوئن شود، این جفت ارز در حوالی ۱.۴۲ نگه داشته شده است.

بیت کوین حوالی ۳۵ هزار دلار و اتریوم زیر ۲۴۰۰ دلار قرار گرفته است. چین در حال حاضر تمرکز خود را بر روی کالا قرار داده است و بار دیگر عنوان کرده است که با هرگونه دستکاری در بازار کامودیتی‌ها مقابله خواهد کرد.

منبع: FXSTREET

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟