بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس ۳ مه

  • تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس ۳ مهماه مه با یک دلار مختلط آغاز شد
  • اتریوم سطح ۳۰۰۰ دلار را شکست
  • PMIها در مرکز توجه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس ۳ مه: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

دلار آمریکا در آغاز ماه مه، در برابر سایر ارزهای عمده رشد ناچیزی داشته است اما در برابر ارزهای کالامحور عقب نشینی کرده است. امروز آمار PMI تولیدی از ISM به عنوان اولین اشاره به آمار اشتغال غیر کشاورزی در مرکز توجهات است. اتریوم نیز برای اولین بار در تاریخ به بالای سطح ۳۰۰۰ دلار رسید.

آمار هفته گذشته تولید ناخالص داخلی، درآمد و هزینه‌کرد شخصی در ایالات متحده، منجر به ادامه تقاضا برای دلار آمریکا در برابر یورو، پوند، ین و همچنین دلار کانادا شد. نفت WTI نیز به حدود ۶۳ دلار رسید. تقاضای بالا برای دلار در حالی رخ می‌دهد که بازده اوراق ۱۰ ساله خزانه‌داری به ۱.۶۳ درصد کاهش یافته است.

رابرت کاپلان، رئیس فدرال رزرو دالاس گفت که بانک فدرال باید به زودی صحبت در مورد کاهش خرید اوراق را شروع کند. این دیدگاه هاوکیش صراحتا در رد نظرات جروم پاول بود. نگرانی از حباب در بازارهای مالی نیز در حال افزایش است با این حال معاملات آتی S&P 500 همچنان در سقف تاریخی خود به سر می‌برد.

اما در مورد پوند، تعطیلات بانکی مانع از این نمی‌شود که گمانه‌زنی‌های سیاسی بر استرلینگ سنگینی نکند. نخست وزیر انگلیس، بوریس جانسون تحت این اتهام قرار گرفته است که از اهداکنندگان کمک‌های مالی به حزب محافظه‌کار برای تامین بودجه بازسازی محل اقامت خود در شماره ده خیابان داونینگ سواستفاده کرده است.

همچنین PMI تولیدی از ISM برای ماه آوریل نیز امروز منتشر می‌شود. پیش‌بینی‌ها رقم ۶۴.۷ را برای این شاخص نشان می‌دهند که نشان از فعالیت قوی در بخش صنعتی دارد. این آمار می‌تواند به عنوان اشاره‌ای برای گزارش اشتغال غیر کشاورزی عمل کند.

اتریوم، دومین رمزارز جهان از نظر ارزش بازار، اوایل روز دوشنبه از مرز ۳۰۰۰ دلار گذشت. رویترز گزارش داد که بانک سرمایه‌گذاری اروپا می‌تواند فروش عمده اوراق قرضه بر روی بلاکچین اتر را آغاز کند. گزارش‌هایی مبنی بر اینکه اندرسن هوروویتز که یک شرکت مشهور در زمینه سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر است، یک صندوق سرمایه‌گذاری به ارزش یک میلیارد دلار برای خرید دارایی‌های رمزنگاری شده در نظر گرفته است.

منبع: FXSTREET

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟