بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس ۵ آوریل

تحلیل روزانه فارکس و بازار جهانی

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس ۵ آوریل: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازار فارکس و بورس جهانی

  • رشد دلار به علت آمار اشتغال خوب در ایالات متحده
  • داده‌های PMI خدماتی تنها داده برجسته در دوشنبه عید پاک

وضعیت بازار همچنان سرخوش است و سرمایه‌گذاران در حال شرط‌بندی روی بهبود اقتصادی سریع هستند چرا که داده‌های اشتغال در ایالات متحده روز جمعه بهتر از پیش‌بینی‌ها بود. البته باید توجه داشت نقدینگی به خاطر تعطیلی اکثر اقتصادهای بزرگ پایین است اما احساسات در شروع این هفته بسیار مثبت است.

برنامه زیرساختی بایدن و امید به بهبود در کنار رشد چشمگیر داده‌های اشتغال ایالات متحده، انتظارات از افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو زودتر از آنچه پیش‌بینی شده است را افزایش داده. از طرفی، بازده اوراق ۱۰ ساله خزانه‌داری در حدود ۱.۷۲ درصد نوسان می‌کند.

معاملات آتی S&P 500 نیز پس از آنکه شاخص‌های وال استریت در هفته گذشته به رکوردی جدید دست یافتند، اکنون نیم درصد رشد داشته است. شاخص دلار آمریکا نیز افزایش یافته است و معامله‌گران منتظر PMI خدماتی آمریکا هستند. پیش‌بینی می‌شود فعالیت بخش غیرتولیدی ایالات متحده در ماه مارس به رقم ۵۸.۵ برسد که یعنی سرعت بهبود در این بخش افزایش یافته است.

در بازار فارکس، تقاضا برای دلار آمریکا رشد بقیه ارزها را تحت الشعاع قرار داده است. EURUSD در میان افزایش موارد ابتلا به کرونا در فرانسه، ایتالیا و آلمان به زیر ۱.۱۷۵۰ رسیده است.

در انگلیس نیز دولت این کشور ۱۰ درصد از جمعیت خود را کامل واکسینه کرده است و همین موضوع باعث شده است که GBPUSD به سمت سطح ۱.۳۸۰۰ حرکت کند. معامله‌گران در روز دوشنبه منتظر نخست وزیر هستند تا برنامه خود را برای امکان حضور در رویدادهای عمومی اعلام کند.

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس ۵ آوریل

آمار واکسیناسیون

طلا نیز در میان ریسک‌پذیری، افزایش بازده خزانه‌داری و بهبود بازار سهام، فشار زیادی را از سمت بالا احساس می‌کند. در صورتی که فشار فروش تشدید شود، ممکن است این فلز گرانبها دوباره به سمت امتحان کردن سطح ۱۷۰۵ دلار برود.

نفت WTI با وجود افزایش قیمت نفت عربستان برای خریداران آسیایی، زیر ۶۱ دلار معامله می‌شود. سرمایه‌گذاران در حال بررسی پیامدهای تصمیم اوپک پلاس برای افزایش تولیدات نفت هستند.

بیت کوین با وجود تقاضای زیاد از طرف سرمایه‌گذاران نهادی زیر ۶۰ هزار دلار معامله می‌شود. اتریوم در حال دفاع از سطح ۲۰۰۰ دلار است و ریپل عملکرد بسیار خوبی داشته و به ۰.۷۰ دلار رسیده است.

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟