بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس

تحلیل سنتیمنت روزانه
sentiment

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس : تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • بازارها با امید به توافق رشد یافتند
  • نظرسنجی‌های انتخاباتی در کانون توجهات

با افزایش امید سرمایه‌گذاران برای تصویب لایحه محرک مالی، سهام و طلا افزایش پیدا کرده و دلار به عنوان دارایی امن کاهش پیدا کرد. اما همچنان تنش‌های مربوط به انتخابات، برگزیت و افزایش موارد ابتلا به کرونا در منطقه یورو مورد توجه است.

محرک مالی: نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، پیشرفت مذاکرات با استیون منوین در مورد بسته جدید محرک مالی را خوب توصیف کرد. اگرچه اختلافاتی همچنان وجود دارد اما پلوسی از ضرب الاجل خود کوتاه آمده است. گزارش شده است که هر دو طرف مشغول تهیه لایحه مورد نظر هستند.

از سوی دیگر، نیویورک تایمز گزارش داد که جمهوری‌خواهان همچنان مخالف توافق با دموکرات‌ها هستند و این موضوع باعث انشعاب در حزب و تاخیر در معرفی قاضی دیوان عالی کشور می‌شود.

انتخابات: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، روز نسبتا بهتری را در نظرسنجی‌ها تجربه کرد. بررسی‌های ملی نشان می‌دهد که اختلاف کم شده است. همچنین نظرسنجی‌های ایالتی نشان می‌دهد که در چند ایالت رقابت تنگاتنگی وجود دارد با این وجود FiveThirtyEight و اکونومیست همچنان شانس بایدن برای پیروزی در انتخابات را به طور متوسط ۹۰ درصد ارزیابی می‌کنند.

ترامپ و بایدن قرار است اوایل روز پنج‌شنبه (به وقت محلی) در یک مناظره تلویزیونی حاضر شوند.

جفت ارز EUR/USD به بالاتری سطح در یک ماه گذشته به ۱.۱۸۵۰ رسیده است. سرمایه‌گذاران هنوز توجهی به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در اروپا و محدودیت‌هایی که ایجاد کرده است، نمی‌کنند. لاگارد قرار است ساعاتی دیگر صحبت کند.

برگزیت: اتحادیه اروپا و انگلیس با یکدیگر در تماس هستند اما هنوز مذاکرات رو در رو را از سر نگرفته‌اند. به گفته بلومبرگ، بروکسل می‌خواهد به بوریس جانسون سرابی از پیروزی نشان دهد و در عین حال هیچ امتیازی واگذار نکند.

همانطور که انتظار می‌رفت، شاخص قیمت مصرف کننده ماه سپتامبر در انگلیس، ۰.۵ درصد سالانه اعلام شد. روز سه شنبه، ولیگه، عضو بانک انگلستان گفت که تمایل دارد محرک‌های بیشتری ارائه شود. GBP/USD نزدیک به ۱.۳۰ معامله می‌شود.

کانادا امروز آمار تورم و خرده فروشی خود را منتشر می‌کند. USD/CAD از ضعف دلار استفاده کرد و به زیر ۱.۳۱ رسید. لونی همچنین از افزایش قیمت نفت WTI به ۴۱ دلار نیز بهره‌مند شده است.

رمزارزها همچنان در فاز صعودی. بیت کوین از ۱۲۰۰۰ فراتر رفته است.

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

کلید معامله بر اساس سنتیمنت تازه

معامله بر اساس سنتیمنت در فارکس: چند مثال

آموزش استراتژیهای معامله بر اساس اخبار در فارکس

استراتژی برنده –معامله بر اساس اخبار

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟