مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 14 آوریل

تحلیل روزانه فارکس و بازار جهانی

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 14 آوریل: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • بازارها خرسند از کنترل تورم
  • رشد رمزارزها
  • سخنرانی پاول در کانون توجهات

تورم نسبتا تحت کنترل است و به همین دلیل خوش‌بینی در بازار همچنان باقی ماند. حتی وقفه شکل گرفته در توزیع واکسن Johnson & Jonhson نتوانست لطمه‌ای به این خوش‌بینی بزند. سخنرانی لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، و دیگر اعضای بانک مرکزی در کانون توجهات هستند. رمز ارزها سقف‌‌های جدیدی را ثبت کردند.

چندین شاخص در بازار سهام آمریکا سقف جدیدی ثبت کردند و موجب شدند بازار سهام آسیا و اروپا نیز رشد کنند. داده‌های تورمی آمریکا در ماه مارس رشد کردند اما این رشد کمتر از آن چیزی بود که ترس را به بازار القا کند. شاخص بهای مصرف کننده خالص (CORE CPI) سالانه به 1.6% رسید و هنوز فضا برای بالا رفتن دارد. فضای ریسک پذیری بازار موجب افت دلار شد. اوراق خزانه داری 10 ساله حوالی 1.60% نوسان می‌کند.

شرکت داروسازی Johnson & Johnson اعلام کرد به دلیل نگرانی‌هایی از ایجاد لخته خون که بعد از تزریق این واکسن در آمریکا گزارش شده، فعلا تحویل واکسن به اتحادیه اروپا را به حالت تعلیق درآورده است. این مسئله احتمالا کاهش سرعت واکسیناسیون در اتحادیه اروپا را در پی خواهد داشت با این حال جفت ارز EURUSD حوالی 1.1950 معامله می‌شود.

6 نفر بعد از دریافت واکسن J&J دچار عارضه لخت خون شدند و به همین دلیل سازمان FDA (غذا و دارو آمریکا) واکسیناسیون توسط این واکسن را فعلا متوقف کرده است. اتحادیه اروپا بدون داشتن واکسن این شرکت 70% جمعیتش را می‌تواند تا ماه دسامبر واکسینه کند. (هدف واکسیناسیون اتحادیه اروپا 70% جمعیت تا پایان تابستان بود). هر چند این تاخیر احتمالا موقتی خواهد بود. لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB)، قرار است امروز سخنرانی داشته باشد.

جفت ارز GBPUSD به سمت 1.38 در حرکت است. جفت ارز USDJPY حوالی 109 و جفت ارز NZDUSD حوالی 0.71 معامله می‌شوند. بانک مرکزی نیوزیلند نرخ بهره را تغییر نداد و نرخ بهره همان 0.25% باقی ماند. همچنین این بانک تغییری در سیاست‌هایش نیز اعمال نکرد.

جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، و سه نفر دیگر از اعضای این بانک امروز سخنرانی خواهند داشت. همچنین امروز قرار است Beige Book بانک مرکزی منتشر شود که ارزیابی فدرال رزرو از وضعیت فعلی اقتصاد آمریکا را نشان می‌دهد. پیام بانک مرکزی در فصل بهار مبنی بر این موضوع بوده که تورم موقتی است و تا زمانی که وضعیت اشتغال بهبود اساسی نداشته باشد سیاست‌های همساز باقی خواهند ماند.

رمز ارزها: بیت کوین نزدیک 65 هزار دلار و XRP حوالی 2 دلار معامله می‌شوند. اتریوم نیز کمی رشد کرده و حوالی 2400 معامله می‌شود.

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟