بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 14 دسامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 3 دسامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 14 دسامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 14 دسامبر: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • خوش‌بینی بازار در مورد مذاکرات برگزیت و بسته حمایت مالی آمریکا

بازارها به دلیل ادامه مذاکرات در مورد برگزیت و بسته محرک مالی آمریکا و همچنین شروع اولین دوره واکسیناسیون ویروس کرونا در آمریکا، با تقاضا و رشد کار خود را آغاز کردند.

بسته محرک آمریکا: گروهی از قانون‌گذاران دو حزب آمریکا قرار است لایحه‌های جداگانه‌ای را ارائه دهند، که یکی از این لوایح طرح‌هایی برای حمایت از شرکت‌ها ارائه داده است و لایحه دیگر چنین طرح‌هایی را شامل نمی‌شود. این اقدام برای شکستن قفل مذاکرات اتخاذ شده است. طلا در واکنش به این خبر با افت قیمتی مواجه شد.

برگزیت: بوریس جانسون،نخست وزیر انگلیس و فن درلاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا موافقت کردند که مذاکرات را تمدید کنند تا شاید به دست‌آوردی برسند. بر اساس گزارشات، کشور انگلیس پیشنهاد جدیدی در مورد رقابت منصفانه (LFP)، که بحث برانگیزترین موضوع در مذاکرات برگزیت است، ارائه داده است. جفت ارز GBPUSD توانست سقف 1.33 را در واکنش به تمدید مذاکرات بشکند.

آلمان به دلیل آمار مبتلایان بالایی که دارد محدودیت‌های سخت‌گیرانه‌ای را برای تعطیلات کریسمس اعلام کرده است. قبل از آلمان، فرانسه اقدامات قرنطینه‌ای را تمدید کرد. با این حال، جفت ارز EURUSD به دلیل مذاکرات به رشد خود ادامه می‌دهد.

آمریکا واکسیناسیون را از روز دوشنبه (امروز) آغاز می‌کند. کاخ سفید ابتدا اعلام کرد که قرار است رئیس جمهور فعلی دونالد ترامپ و اعضای کابینه‌اش، جزء اولین افرادی باشند که واکسن را دریافت کنند اما بعد این ادعا را پس گرفت. کالج الکترال بعد از این که دادگاه عالی در روز جمعه آخرین تلاش ترامپ را برای مردود کردن نتیجه انتخابات را قبول نکرد، آماده است که پیروزی بایدن را به تصویب برساند.

جفت ارز AUDUSD: انجمن آهن و فولاد چین اعلام کرد که قیمت سنگ آهن با عوامل فاندامنتال همخوانی ندارد که باعث ریزش قیمت سنگ آهن شد و در نتیجه جفت ارز AUDUSD تحت تاثیر این خبر نیز قرار گرفت و با کاهش قیمت اندکی مواجه شد.

رمز ارزها بعد از رشدی که داشتند مجددا در حال درجا زدن هستند. بیت‌کوین مجددا به بالای 19000 دلار رسید.

در ادامه هفته بانک مرکزی آمریکا و انگلیس آخرین جلسه خود را برای سال 2020 برگزار می‌کنند. همچنین آمار خرده‌فروشی آمریکا در کانون توجهات قرار گرفته است.

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟