بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 15 ژانویه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 15 ژانویه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 15 ژانویه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 15 ژانویه: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • فشار فروش در بازار پس از انتشار برنامه محرک بایدن
  • رشد دلار
  • داده‌های خرده فروشی در مرکز توجهات

بایدن در حین معرفی بسته محرک مالیش، اشاراتی به افزایش مالیات‌ها داشت که افت در بازار را پی داشت. دلار، به عنوان دارایی امن، علی‌رغم این که پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا اعلام کرد که سیاست‌های پولی همساز را تغییر نخواهد داد، رشد کرد. داده‌های خرده فروشی، شاخص اعتماد مصرف‌ کنندگان و دیگر آمارها از جمله آمار مبتلایان ویروس کرونا در کانون توجهات هستند.

بسته محرک مالی: جو بایدن، رئیس جمهور منتخب، طبق انتظارات بسته محرک 1.9 تریلیون دلاری را پیشنهاد داد. همچنین بایدن در مورد مالیات صحبت‌هایی داشت که نگرانی سرمایه‌گذاران از بالا رفتن مالیات‌ها را به همراه داشت. البته هنوز مشخص نیست، بسته پیشنهادی بایدن در کنگره تایید خواهد شد یا خیر.

بسته محرک پولی: جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، اعلام کرد که نرخ بهره فعلا افزایش نخواهد یافت و همچنین فعلا خرید اوراق توسط بانک مرکزی کاهش نخواهند یافت. بازدهی اوراق قرضه اندکی افت کرد.

طلا در محدوده 1850 دلار معامله می‌شود. چشم‌اندازهای مثبت از تصویب بسته‌های مالی و پولی بیشتر می‌تواند باعث افزایش قیمت طلا شود.

داده‌های آمریکا: مدعیان بیکاری هفتگی آمریکا 965 هزار نفر اعلام شد، که بالاترین مقدار از تابستان سال گذشته است. آمار مبتلایان در آمریکا همچنان رو به افزایش یافت که می‌تواند دلیلی برای افزایش مدعیان بیکاری در آمریکا باشد. داده‌های مربوط به مصرف کنندگان توجهات را به خود جلب کرده است. پیش‌بینی می‌شود آمار خرده فروشی ماه دسامبر بعد از افتی که در ماه نوامبر داشت، تغییر چندانی نداشته باشد.

تولیدات بخش صنعتی که صدمات کمتری از ویروس دیده، انتظار می‌رود، روند رو به رشدش را ادامه دهد. پیش‌بینی می‌شود، شاخص تمایلات مصرف کنندگان دانشگاه میشیگان برای ماه ژانویه، اندکی افت را نشان دهد.

انگلیس: انگلستان قرار است هفته آینده سرعت واکسیناسیون را افزایش دهد. بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور، از طرف گروهی از نمایندگان پارلمان تحت فشار قرار گرفته که اقدامات قرنطینه‌ای را کاهش دهد. اقدامات قرنطینه‌ای اخیر تاثیر مثبت داشته‌اند و آمار مبتلایان رو به کاهش است.

گونه جدید ویروس: انگلیس، سفرها به آمریکای جنوبی و پرتغال را به دلیل نگرانی‌ها در مورد گونه جدید ویروس کشف شده در برزیل، ممنوع کرد. دانشمندان مطمئن نیستند که آیا واکسن‌های موجود بر این گونه جدید، که در شهر مانائوس بسیار گسترش یافته، اثرگذاری مطلوب خواهند داشت یا خیر.

اروپا: فرانسه برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس، حکومت نظامی در این شهر اعلام کرد. مرکل، صدراعظم آلمان، به دلیل این که آمار مبتلایان و فوتی‌ها همچنان رو به افزایش است، قصد دارد اقدامات قرنطینه‌ای بیشتری اعلام کند.

اتحادیه دموکرات مسیحی آلمان (CDU) قرار است در پایان هفته رهبر جدیدی را برای خود انتخاب کند. در این انتخابات آرمین لاشت (Armin Laschet)، فریدریس مرتس (Friedrich Merz) و نوربرت راتکن، رقابت می‌کنند. انتخابات عمومی این کشور در ماه سپتامبر برگذار خواهد شد.

رمزارزها: بیت‌کوین پس از رشدی که در روز پنج‌شنبه داشت، حوالی 40 هزار دلار معامله می‌شود.

 

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟