مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 17 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 17 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 17 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 17 فوریه: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • رشد دلار
  • ریزش طلا
  • بیت‌کوین حوالی 50 هزار دلار
  • داده خرده فروشی آمریکا و گزارش نشست FOMC در کانون توجهات

بازدهی اوراق قرضه افزایش یافت و دلار نیز همراه با بازدهی اوراق رشد کرد. طلا عقب نشینی کرد و بیت‌کوین حوالی 50 هزار دلار معامله می‌شود. از طرفی نفت به رشد خود ادامه می‌دهد. آمار خرده فروشی آمریکا و گزارش نشست FOMC امروز در مرکز توجهات هستند.

بسته محرک آمریکا: جو بایدن همچنان در تلاش برای تصویب بسته محرک مالی 1.9 تریلیون دلاری است. چشم‌اندازها از افزایش مخارج دولت و افزایش احتمالی تورم باعث شده سرمایه‌گذاران اقدام به فروش اوراق کنند که در پی آن بازدهی اوراق افزایش یافته و دلار نیز رشد کرده است.

علی‌رغم خوش‌بینی‌هایی که بخاطر منصوب شدن ماریو دراگی به عنوان نخست وزیر ایتالیا وجود دارد، جفت ارز EURUSD پایین‌تر از 1.21 قرار گرفت. همچنین با وجود این که واکسیناسیون در انگلیس موفقیت‌آمیز عمل کرده اما جفت ارز GBPUSD پایین‌تر از 1.39 معامله می‌شود.

افزایش بازدهی اوراق قرضه منجر به افت طلا (XAUUSD) شد. در حال حاضر طلا پایین‌تر از 1800 دلار معامله می‌شود. در سمت دیگر قطعی برق در تگزاس و کاهش خروجی نفت این ایالت باعث شده قیمت نفت افزایش یابد.

بازار سهام کمی عقب نشینی داشت. توجه سرمایه‌گذاران معطوف بر بسته محرک مالی است. آمار خرده فروشی آمریکا (Retail Sales) بعد از افتی که در 2 ماه اخیر داشته، پیش‌بینی می‌شود رشدی را برای ماه ژانویه نشان دهد.

گزارش نشست پولی کمیته بازار آزاد فدرال رزرو آمریکا (FOMC) امروز منتشر می‌شود. احتمالا بیشتر اعضای کمیته این بانک، فشارهای تورمی را موقتی و یا حتی به عنوان نکته مثبتی برای شرایط فعلی اقتصاد بدانند.

بیت‌کوین بعد از سقف 50 هزار دلاری که در روز سه‌شنبه زد کمی افت کرد اما مجددا رو به افزایش است. نوسانات در دیگر رمزارزها افزایش یافته است و Dogecoin کمی افت کرده است.

همچنین امروز مقاماتی از بانک مرکزی آمریکا سخنرانی خواهند داشت و شاخص بهای مصرف کننده (CPI) کانادا نیز منتشر می‌شود.

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟