بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 23 مارس

تحلیل روزانه فارکس و بازار جهانی

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 23 مارس

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 23 مارس: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • احتیاط در بازارها به دلیل نگرانی‌ها در مورد ویروس کرونا
  • سخنرانی پاول و یلن در کانون توجهات

بازارها امروز محتاطانه معامله می‌شوند. تنش‌ها قبل از جلسه شهادت جرومی پاول افزایش یافتند. بسته زیرساختی جدید بایدن، نگرانی‌ها در مورد شرایط ویروس در اروپا و نوسانات جدید شکل گرفته در رمزارزها در مرکز توجهات هستند.

جرومی پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، و جنت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا، امروز در برابر کنگره در مورد اقدامات دولت در برابر همه‌گیری ویروس کرونا شهادت خواهند داد. پیش‌بینی‌ می‌شود پاول همچنان نگرانی‌ها در مورد تورم را بی مورد بخواند و همچنان از سیاست‌های پولی همساز حمایت کند. بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا پایین‌تر از 1.70% قرار گرفته است. علاوه بر پاول، امروز دیگر اعضای بانک مرکزی آمریکا نیز سخنرانی خواهند داشت.

زیرساخت‌ها: طبق گزارشات کاخ سفید به دنبال تصویب برنامه 3 تریلیون دلاری برای زیرساخت‌ها است. این برنامه قرار است این هفته توسط بایدن ارائه شود. ممکن است این برنامه به دو بخش تقسیم شود که احتمال می‌رود بخش دوم افزایش مالیا‌ت‌ها را نیز شامل شود.

آلمان قرار است حوالی عید پاک به قرنطینه شدید 5 روزه‌ای برود. همچنین به دلیل جلوگیری از افزایش احتمالی آمار مبتلایان قرار است قرنطینه‌ در این کشور تا 18 آوریل تمدید شود. نگرانی‌ها در مورد افزایش آمار مبتلایان در ناحیه یورو بیشتر شده است.

واکسن: یک روز بعد از این که واکسن AstraZeneca نتایج امیدبخشی را منتشر کرد، مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی (NIAID) ادعا کرد برخی از داده‌ها استفاده شده در این گزارش قدیمی هستند. این خبر باعث شد مجددا شک و شبهه‌ها در مورد این واکسن بیشتر شوند. در طرف دیگر انگلیس در بحث صادرات واکسن به دنبال کاهش تنش‌ها با اتحادیه اروپا است.

جفت ارز GBPUSD حوالی 1.3850 معامله می‌شود. داده‌های اشتغال انگلیس مختلط منتشر شدند. آمار بیکاری به 5% کاهش یافته در حالی که آمار مدعیان بیکاری افزایش 86500 نفری داشته است. بیلی، رئیس بانک مرکزی انگلیس، قرار است امروز سخنرانی داشته باشد.

جفت ارز NZDUSD پایین‌تر از 0.71 معامله می‌شود. بعد از این که نیوزیلند اعلام کرد به دنبال کنترل قیمت مسکن در این کشور است، دلار نیوزیلند با فشار فروش همراه شد. جفت ارز AUDUSD نیز پایین‌تر از 0.77 معامله می‌شود.

فشار فروش در لیر ترکیه (TRY) همچنان باقی مانده است.  جفت ارز USDTRY حوالی 7.77 معامله می‌شود.

بیت کوین پایین‌تر از 54 هزار دلار، اتریوم پایین‌تر از 1700 دلار و XRP بالاتر از 0.50 دلار معامله می‌شوند. سازمان بورس و اوراق بهادر آمریکا (SEC) به صرافی‌ها اجازه داد تا معاملات XRP را در پلتفرم‌شان فعال کنند.

 

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟