مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 23 نوامبر

تحلیل روزانه فارکس 13 نوامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 23 نوامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 23 نوامبر: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  •  امید به واکسیناسیون سریع بازارها را به هیجان آورد
  • رمزارزها صعود کردند
  • انتشار داده‌های PMI 

امید به توزیع سریع واکسن کرونا باعث رونق بازارها و فشار بر روی دلار شده است. پوند با یک بریک‌اوت مقاومت خود را شکست و رمزارزها همچنان در حال صعود هستند. داده‌های PMI و مبتلایان به کرونا تحت نظر قرار دارد.

گروه G20 متعهد شدند که به سرعت واکسیناسیون را آغاز کنند. ممکن است آمریکا از اواسط دسامبر واکسناسیون را آغاز کند، انگلستان می‌تواند از اوایل هفته آینده شروع کند و اسپانیا یک برنامه بلندپروازانه برای توزیع سریع واکسن اعلام کرده است.

جفت ارز GBP/USD با یک بریک اوت بالاتر از ۱.۳۳ ایستاد. این رشد پس از آن رخ داد که مطبوعات انگلستان اعلام کردند توافق برگزیت به احتمال ۹۵ درصد انجام شده است. مذاکرات از روز دوشنبه از سرگرفته می‌شود.

تنها دلیل برای کاهش استرلینگ احتمال اقدامات بیشتر برای کنترل کرونا در ۲ دسامبر است. شاخص‌های PMI اولیه برای ماه نوامبر احتمالا کاهشی متوسط را نشان خواهد داد.

سیاست در آمریکا: ترامپ در تلاش برای لغو انتخابات نتوانست موفقیتی کسب کند. جورجیا نتایج را تایید کرد و قاضی جمهوری‌خواه پنسیلوانیا نیز دادخواست ترامپ را رد کرد. سیاستمداران جمهوری خواه ترامپ را به قبول شکست فرا می‌خوانند.

گفته می‌شود ترامپ پیش از ترک مقام خود قصد دارد تحریم‌های شدیدی علیه چند شرکت چینی اعمال کند. در این هفته قرار است جو بایدن وزیر خزانه‌داری خود را انتخاب کند. پیش‌بینی می‌شود داده‌های اولیه PMI کمی کاهش داشته باشند اما همچنان در منطقه رشد باقی بمانند.

آمار افراد بستری شده به علت کرونا از ۸۳ هزار نفر نیز فراتر رفت. قرار است در لس‌آنجلس محدودیت‌های بیشتری وضع شود. در پایان این هفته در آمریکا روز شکرگذاری برگزار می‌شود.

در اروپا نیز داده‌های PMI منتشر خواهد شد.پیش‌بینی می‌شود این داده ها به علت قرنطینه و ضربه به بخش خدمات کاهش داشته باشد. EUR / USD در میان کاهش ارزش دلار در حال حرکت به سمت ۱.۱۹ است.

ارزهای رمزنگاری شده در آخر هفته گذشته در حال رشد بودند. ریپل و اتریوم نیز مانند بیت کوین افزایش یافتند. بیت کوین بالای ۱۸ هزار دلار معامله می‌شود.

طلا در بالای ۱۸۷۰ دلار معامله می‌شود و نفت نیز با خوش‌بینی در حال افزایش است. WTI نزدیک به ۴۳ دلار معامله می‌شود.

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟