بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 25 نوامبر

تحلیل روزانه فارکس 13 نوامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 25 نوامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 25 نوامبر: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  •  در روز تراکم داده‌ها، رالی ریسک‌پذیری کمی آرام گرفت.

بازارها پس از رالی روز سه‌شنبه به خاطر خوش‌بینی ناشی از واکسن و آغاز انتقال قدرت در کاخ سفید، اکنون کمی آرام گرفته‌اند. امروز روز بزرگی از نظر داده‌های آمریکا است. از جمله داده‌هایی که امروز منتشر می‌شود می توان به سفارش کالاهای بادوام، تولید ناخالص داخلی، آمار مدعیان بیکاری و موارد دیگر اشاره کرد.

بازارهای سهام آمریکا پس از آنکه دونالد ترامپ آغاز انتقال قدرت را رسما اعلام کرد، در بالاترین سطح خود بسته شدند. انتخاب جنت یلن به عنوان وزیر خزانه‌داری نیز بازار را تشویق کرد.

دلار آمریکا پس از عقب نشینی روز گذشته اکنون کمی تثبیت شده است. طلا نیز پس از سقوط مرگباری که اخیرا داشته است اکنون بالای ۱۸۰۰ باقی مانده است. نفت WTI نیز پس از صعود خوبی که داشته است، در حال تثبیت خود است.

تعطیلات روز شکرگذاری باعث شده است بسیاری از داده‌ها به امروز منتقل شود و امروز را به یکی از شلوغ‌ترین روزها از نظر آمار تبدیل کرده است. امروز آمار تولید ناخالص داخلی برای سه ماهه سوم منتشر خواهد شد.

سفارش کالاهای بادوام برای ماه اکتبر نیز منتشر خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این آمار نسبت به ماه سپتامبر افزایش ناچیزی داشته باشد. بهبود مناسب در این آمار نشان از رونق در صنایع بزرگ خواهد داشت.

آمار مدعیان بیکاری امروز از اهمیت بالایی برخوردار است. اول به این خاطر که پس از افزایش ناامید کننده هفته گذشته، امید است دوباره به روند نزولی خود بازگردد.

سایر آماری که امروز منتشر می‌شود از این قرار است: آمار مخارج شخصی که انتظار داریم افزایش متوسطی داشته باشد، فروش خانه‌های نوساز که احتمالا رشد خوبی خواهد داشت، و آخرین بازنگری در شاخص تمایلات مصرف کننده دانشگاه میشیگان که احتمالا کاهش اعتماد مصرف کننده را تایید می‌کند.

اما پایان ‌بخش آمار امروز صورتجلسه فدرال رزرو برای جلسه ماه نوامبر منتشر می‌شود. سرمایه‌گذاران سعی می‌کنند تا ببینند در این صورت جلسه فدرال رزرو تا چه حد به افزایش طرح خرید اوراق خزانه نزدیک است و اقدامات آتی این بانک خصوصا در جلسه ماه سپتامبر را حدس بزنند.

اما دیروز شاخص اطمینان مصرف کننده از CB برای ماه نوامبر ۹۶.۱ اعلام شد که کمتر از پیش‌بینی‌ها بود.

واکسن: گروه سینوفارم چین از مقامات خواسته است اقدام به ثبت واکسن کرونای این شرکت کنند. آسترازنکا اعلام کرد میزان کارایی بالای ۹۰ درصد در واکسن این شرکت تنها برای افراد زیر ۵۵ سال دیده شده است.

منطقه یورو: درحالی که آلمان قصد اعمال محدودیت‌های بیشتر دارد، فرانسه در حال رفع محدودیت‌ها است. EUR/USD در حوالی ۱.۱۹ قرار دارد و به نظر می‌رسد خریداران برای شکستن این مقاومت همچنان تردید دارند.

برگزیت: مذاکرات همچنان به صورت آنلاین ادامه دارد در حالیکه به سرعت در حال نزدیک شدن به پایان فرصت برای توافق هستیم. GBP/USD در حوالی ۱.۳۳۵۰ قرار دارد. بایدن اعلام کرده است که نمی‌خواهد هیچ مرزی در جزیره ایرلند ببیند.

رمزارزها پس از رالی اخیری که داشتند، اکنون کمی آرام گرفته‌اند. بیت کوین وارد کانال ۱۹۰۰۰ دلار شده است. اتریوم به زیر ۶۰۰ دلار کاهش یافته و ریپل در حدود ۰.۶۵ دلار قرار دارد.

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟