بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 26 مارس

تحلیل روزانه فارکس و بازار جهانی

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 26 مارس

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 26 مارس:

تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • اخبار مختلط در مورد ویروس کرونا
  • داده‌های آمریکا در کانون توجهات

فضای بازارها نسبتا خوش‌بینانه است. دلار به عنوان دارایی امن کمی از سقف خود فاصله گرفته است. اخبار واکسن در اروپا همچنان نگران کننده است. احتمالا مدتی زمان می‌برد تا کانال سوئز باز شود. روز گذشته آمار مدعیان بیکاری بهتر از پیش‌بینی‌ها اعلام شد. امروز نیز داده‌ها در کانون توجهات هستند.

دلار آمریکا از سقف قیمتی فاصله گرفته است. جفت ارز EURUSD به سمت 1.18 پیشروی می‌کند. جفت ارز GBPUSD نیز روند بهبودی را پیش‌ گرفته و حوالی 1.3750 معامله می‌شود. جفت ارز USDJPY بالاتر از 109 معامله می‌شود که نشان می‌دهد فضای ریسک گریزی کاهش یافته است.

کاهش آمار مدعیان بیکاری به 684 هزار نفر را می‌توان از جمله دلایل برای بهتر شدن فضای بازار دانست. از زمان شروع همه‌گیری ویروس کرونا این تعداد پایین‌ترین رقم برای آمار مدعیان بیکاری است.

بایدن، رئیس جمهور آمریکا، تعهد داد که سرعت واکسیناسیون را افزایش می‌دهد و در 100 روز اول ریاست جمهوریش 200 میلیون نفر را واکسینه خواهد کرد. (هدف قبلی 100 میلیون نفر در 100 روز بود که در 58 روز انجام شد) البته در طرف دیگر آمار مبتلایان در آمریکا رو به افزایش است که موجب افزایش نگرانی‌ها شده است.

آمار مبتلایان در بیشتر کشورهای اروپایی نیز رو به افزایش است. اتحادیه اروپا هنوز با مشکلات کندی واکسیناسیون دست و پنجه نرم می‌کنند. سران اتحادیه اروپا به توافق رسیدند که صادرات واکسن را ممنوع کنند. البته تعهد دادند که محتاطانه این کار را انجام دهند تا نگرانی‌ها در مورد اختلالات در زنجیره تامین واکسن کمی کاهش یابد.

طبق نظر کارشناسان ممکن است باز کردن راه کانال سوئز یک هفته زمان ببرد. برخی از شرکت‌های حمل و نقل اعلام کردن که مسیر حرکت کشتی‌هایشان را تغییر می‌دهند. این امر موجب ایجاد تاخیر در زنجیره تامین و افزایش قیمت‌ها می‌شود. نفت WTI حوالی 60 دلار معامله می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود شاخص فضای کسب و کار آلمان Ifo بهبود در فضای کسب و کار را نشان دهد. بخش صنعتی اتحادیه اروپا علی‌رغم اقدامات قرنطینه‌ای عملکرد خوبی داشته است. شاخص خرده فروشی انگلیس 2.1% برای ماه فوریه اعللام شد.

اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند درآمد شخصی (Personal Income) در آمریکا بعد از رشد 10% که در ماه ژانویه داشت، این ماه افت کرده باشد. همچنین احتمال می‌رود داده هزینه‌کرد شخصی (Personal Spending) کاهشی را نشان دهد. با این حال پیش‌بینی می‌شود شاخص احساسات مصرف کننده دانشگاه میشیگان (Consumer Sentiment) رشد اندکی را نشان دهد.

شاخص تورمی هزینه‌های مصرف شخصی آمریکا (Core PCE) پیش‌بینی می‌شود کمتر از 0.2% اعلام شود.

رمز ارزها: بیت کوین حوالی 53 هزار دلار معامله می‌شود. باقی رمز ارزها رو به رشد هستند. XRP مجددا توانست محدوده 0.50 دلار را پس بگیرد و در حال حاضر حوالی 0.53 دلار معامله می‌شود

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟