بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 26 ژانویه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 26 ژانویه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 26 ژانویه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 26 ژانویه:

تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • نگرانی بازار از تاخیر در بسته محرک مالی آمریکا
  • رشد دلار
  • شاخص اطمینان مصرف کننده در کانون توجهات

بازارها به دلیل احتمال تاخیر در تصویب بسته محرک مالی و افزایش تنش‌ها قبل از جلسه بانک مرکزی آمریکا، کمی عقب نشینی کردند. سرمایه‌گذاران اخبار مثبت از واکسن کرونا شرکت مدرنا و کشور اسرائیل را زیر نظر دارند و منتظر اخبار جدید در این زمینه هستند.

جو بایدن، اعلام کرد که حاضر است در مورد بسته محرک مالی مذاکره کند. همین حرف کافی بود تا بازارها احتمال تاخیر در تصویب شدن این بسته محرک را بدهند. جنت یلن بعد از تایید سنا، به طور رسمی نامزد وزیر خزانه‌داری آمریکا شد.

جلسه بانک مرکزی آمریکا در روز چهارشنبه برگذار می‌شود که توجهات را به سمت خودش معطوف کرده است. احتمالا محدود کردن برنامه‌های محرک فعلا در دستور کار بانک مرکزی آمریکا نیست. امروز قرار است شاخص اطمینان مصرف کننده (Consumer Confidence) منتشر شود.

جفت ارز GBPUSD حوالی 1.3650 معامله می‌شود. امروز قرار است نرخ بیکاری کشور انگلیس منتشر شود. آمار مبتلایان کرونا در این کشور همچنان رو به کاهش است و برنامه واکسیناسیون در انگلیس با سرعت خوبی اجرا می‌شود.

کونته، نخست وزیر ایتالیا، اعلام کرده که قصد استعفا از سمت خودش را دارد. بحران سیاسی در این کشور، تاثیر اندکی بر جفت ارز EURUSD داشته است.

مقامات اتحادیه اروپا، از تاخیر در تحویل واکسن‌ کرونا توسط شرکت AstraZeneca ابراز ناراحتی کردند. شرکت AstraZeneca گزارشاتی مبنی بر اینکه اثرگذاری واکسن این شرکت روی افراد مسن بسیار پایین است را رد کرد.

شرکت مدرنا (Moderna) اعلام کرد که واکسن این شرکت، اثرگذاری مطلوبی بر گونه کشف شده ویروس در آفریقای جنوبی دارد. همچنین این شرکت اعلام کرد که بر نسخه تقویت شده واکسن کرونا، کار می‌کند. اسرائیل نشان داده که واکسن شرکت مدرنا تاثیر بسیار خوبی بر ویروس کرونا دارند. نتایج نهایی فاز 3 واکسن، شرکت داروسازی Johnson and Johnson قرار است این هفته منتشر شود.

بیت‌کوین حوالی 32 هزار دلار معامله‌ می‌شود.

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟