بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 3 دسامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 3 دسامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 3 دسامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 3 دسامبر: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • دو خوشبینی و دو نگرانی در نبرد با یکدیگر
  • کاهش دلار
  • انتشار داده‌ها

دلار آمریکا در میان ترکیبی از تحولات مثبت و منفی همچنان در حال کاهش است. موارد ابتلا به کرونا و بدتر شدن روابط آمریکا و چین سنتیمنت را تحت فشار قرار داده است و امید به محرک و واکسن باعث بهبود آن شده است. مذاکرات برگزیت و اوپک و همچنین نکاتی در مورد NFP مورد توجه قرار دارند.

محرک مالی آمریکا: دموکرات‌های مجلس نمایندگان از برنامه کمک ۹۰۸ میلیارد دلاری که توسط چند سناتور از دو حزب ارائه شده، حمایت کردند. افزایش احتمال توافق باعث حمایت از بازار شد. بایدن قصد دارد پس از روی کار آمدن حمایت‌های بیشتری ارائه کند.

امید به محرک طلا را نیز به حرکت واداشت. این فلز اکنون در حدود ۱۸۳۲ دلار معامله می‌شود.

روابط چین و آمریکا: کنگره لایحه‌ای را تصویب کرد که نظارت بر شرکت‌های چینی را تشدید می‌کند. این اتفاق می‌تواند نزولی دیگر در بازار رقم بزند.

موارد ابتلا به کرونا در نزدیکی ۲۰۰ هزار نفر رسیده است. روزانه ۲۷۰۰ در اثر کرونا از دنیا می‌روند. میزان افراد بستری شده حدود ۱۰۰ هزار نفر است. آمار ناخوشایندی که احتمالا مربوط به تعطیلات عید شکرگزاری می‌شود.

تقویم اقتصادی آمریکا امروز شامل آمار مدعیان بیکاری است. انتظار می‌رود این آمار پس از دو هفته رشد امروز کاهش یابد. همچنین امار PMI خدمات ISM منتشر شود که انتظار داریم این آمار نیز کاهش یابد اما همچنان در محدوده رشد باقی بماند. مولفه اشتغال این آمار می‌تواند به عنوان سرنخی از آمار اشتغال NFP عمل کند.

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان اعلام کرد که محدودیت‌های مربوط به کرونا تا اوایل ژانویه تمدید خواهد شد. EUR / USD این خبر را جدی نگرفت و اکنون بالای سطح ۱.۲۱ قرار گرفته است. PMIهای نهایی و آمار خرده فروشی منطقه یورو تا چند ساعت دیگر منتشر خواهند شد.

واکسن کرونا: انگلستان در حال آماده‌سازی برای تزیق واکسن فایزر در ۸ دسامبر است. تنظیم‌کنندگان اروپا و ایالات متحده در اواخر این ماه تصمیم خود را برای تایید واکسن می‌گیرند. واکسن مدرنا نیز در مراحل تصویب است.

برگزیت: فرانسه هشدار داد که اگر از نتیجه مذاکرات راضی نباشد ممکن است آن را وتو کند. پاریس مظنون است که بارنیه (که خود یک فرانسوی است) امتیازات بیش از حدی به لندن بدهد. گفتگوهای فشرده در مورد شیلات، حاکمیت و رقابت منصفانه همچنان ادامه دارد.

چلسه اوپک پلاس پس از آنکه نمایندگان نتوانستند در مورد تمدید برنامه کاهش تولیدات نفت در سال ۲۰۲۱ به توافق برسند امروز از سر گرفته می‌شود. WTI بالای سطح ۴۵ دلار تثبیت شده است.

رمز ارزها پس از نوسانات اخیر کمی آرام شده‌اند. بیت کوین در حوالی ۱۹ هزار دلار معامله می‌شود.

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟