مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 3 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 3 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 3 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 3 فوریه: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • خرسندی سرمایه‌گذاران از افزایش امیدها برای تصویب بسته محرک مالی و اخبار واکسن
  • گزارش تغییرات اشتغال بخش خصوصی و غیر کشاورزی در کانون توجهات

اخبار مثبت از بسته محرک مالی، گزارش‌های درآمدزایی خوب از شرکت‌های تکنولوژی و خوش‌بینی‌ها در مورد واکسن، سرمایه‌گذاران را بسیار خوشحال کرده است. افزایش بازدهی اوراق، تقاضا برای دارایی‌های امن مثل دلار را کاهش داد. گزارش تغییرات اشتغال بخش خصوصی و غیرکشاورزی (ADP Non-Farm Employment Change) و همچنین اخبار در مورد واکسن‌ها در کانون توجهات هستند.

بسته محرک مالی آمریکا: مذاکرات بایدن با جمهوری خواهان همچنان ادامه دارد. از طرفی دیگر سناتورهای دموکرات به دنبال تصویب محرک مالی 1.9 تریلیون دلاری هستند. هنوز مشخص نیست که آیا کنگره با تمام مفاد این بسته موافقت می‌کند یا در برخی از موارد باید هنوز توافقاتی صورت گیرد. با این حال بازار سهام‌ رو به رشد است و اوراق قرضه با فشار فروش همراه شدند.

داده‌های آمریکا: انتظار می‌رود گزارش موسسه ADP در مورد اشتغال، رشد اندکی در بخش خصوصی را نشان دهد و در مورد شاخص PMI بخش غیرتولیدی (خدماتی) موسسه ISM پیش‌بینی‌ می‌شود، اندکی افت برای ماه ژانویه اعلام شود.

جف بزوس اعلام کرده که از مدیر عاملی آمازون کناره‌گیری می‌کند. این خبر بعد از شکستن رکورد درآمدزایی این شرکت اعلام شد. گزارش درآمدزایی شرکت Alphabet هم بسیار خوب بود. انتشار این دو آمار رشد سهام را به همراه داشت.

روز گذشته سهام شرکت GameStop افت 60% را تجربه کرد و پایین‌تر از 100 دلار بسته شد.

اخبار واکسن: شرکت AstraZeneca اعلام کرد که با دریافت دوز دوم واکسن بعد از 3 ماه، اثرگذاری این واکسن به 82% می‌رسد. این خبر برای اتحادیه اروپا نیز امیدوار کننده بود، چون مقدار زیادی از این واکسن را خریداری کرده است. مطالعات بر واکسن Sputnik V روسیه نشان از اثرگذاری 92% این واکسن می‌دهد. اسرائیل، پیشتاز در واکسیناسیون، اعلام کرده که آمار بستریان افراد بالای 60 سال در بیمارستان کاهش یافته است. این افراد جزء اولین نفراتی بودند که واکسن را دریافت کردند.

اروپا: فن در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، مسئولیت مشکلات به وجود آمده در مورد واکسن را قبول کرده است. نگرانی‌ها از رکورد مضاعف در این اتحادیه تاثیر منفی بر یورو داشته است.

ماریو دراگی، رئیس سابق بانک مرکزی اروپا، ممکن است به عنوان نخست وزیر ایتالیا برگزیده شود. وی قرار است امروز با رئیس جمهور این کشور دیداری داشته باشد. جفت ارز EURUSD حوالی 1.20 معامله می‌شود. داده‌های PMI خدماتی اروپا قرار است امروز منتشر شود.

امیدها برای افزایش تقاضا نفت و همچنین بالا بودن نرخ انطباق برنامه کاهش تولید اوپک پلاس موجب شده قیمت نفت خام آمریکا (WTI) رشد کند.

رمزارزها نیز رشد خوبی داشته‌اند. اتریوم به بالای 1500 دلار رسیده است. همچنین دوج کوین (Dogecoin) نیز مورد تقاضای شدید قرار گرفته بود.

 

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟