مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 30 مارس

تحلیل روزانه فارکس و بازار جهانی

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 30 مارس

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 30 مارس: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • افزایش بازده اوراق
  • افزایش نگرانی‌ها به دلیل بالا رفتن آمار مبتلایان و کال مارجین صندوق Archegos

بازده اوراق آمریکا و دلار رو به افزایش هستند. بایدن قرار است برنامه هزینه‌کرد خود را ارائه دهد. نگرانی‌ها در مورد بالا رفتن آمار مبتلایان در آمریکا افزایش یافته است. سرمایه‌گذاران داده اعتماد مصرف کنندگان و اخبار در مورد صندوق پوشش ریسک Archegos را زیر نظر دارند. بعد از این که شرکت ویزا اعلام کرد بیت کوین را به عنوان روش پرداخت قبول خواهد کرد تقاضا برای بیت کوین افزایش یافت.

برنامه زیرساخت‌ها: جزئیاتی از برنامه زیر ساختی بایدن منتشر شدند. این برنامه سرمایه‌گذاری در انرژی‌های سبز را نیز شامل می‌شود. احتمالا افزایش مالیات‌ها فعلا به تعویق خواهد افتاد و در لایحه‌ای دیگر مورد بررسی قرار می‌گیرد. فشار فروش در اوراق قرضه آمریکا افزایش یافت که منجر شد بازده اوراق 10 ساله به بالای 1.70% برسد. تقاضا برای دلار همچنان بالا است.

واکسیناسیون در آمریکا: آمار مبتلایان در آمریکا همچنان رو به افزایش است. ولنسکی رئیس مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا (CDC) در این زمینه هشدار داد و ابراز نگرانی کرد. یکی از دلایل افزایش آمار مبتلایان را می‌توان بازگشایی سریع اقتصاد عنوان کرد. احتمال می‌رود حدود 90% از شهروندان آمریکا تا 19 آوریل حداقل یک بار واکسن را دریافت کنند.

پیش‌بینی می‌شود شاخص اعتماد مصرف کنندگان (CB) بهتر از ماه قبل اعلام شود. از جمله دلایل برای این افزایش را می‌توان بهبود اقتصاد و دریافت چک‌های محرک عنوان کرد.

بازارها همچنان در شوک فروپاشی صندوق پوشش ریسک Archegos Capital به کار خود ادامه می‌دهند. سرمایه گذاران به دنبال یافتن جزئیات بیشتر از این موضوع هستند تا ببینید آیا نشانه‌هایی از ریسک سیستمی را می‌توانند در بازار پیدا کنند یا خیر.

واکسن: مطالعات جدید در آمریکا نشان می‌دهند که واکسن شرکت‌های Moderna و Pfizer حدود 90% از ابتلا به بیماری جلوگیری می‌کند. چندین منطقه در کانادا اعلام کردند که استفاده از واکسن شرکت AstraZeneca’s را به دلیل نگرانی در مورد ایجاد لخته خون محدود کرده‌اند.

اتحادیه اروپا همچنان با مشکل توزیع واکسن دست و پنجه نرم می‌کند. جفت ارز EURUSD حوالی کف قیمتی امسال معامله می‌شود. علی‌رغم اعمال قرنطینه آمار مبتلایان در آلمان نیز رو به افزایش است که موجب نگرانی سیاست‌مداران و ناامیدی شهروندان شده است.

جفت ارز GBPUSD حوالی 1.3850 معامله می‌شود. انگلیس در حال بازگشایی اقتصاد است و آمار مبتلایان در این کشور رو به کاهش است.

روز گذشته شرکت ویزا  اعلام کرد که اجازه می‌دهد تراکنش‌ها از طریق رمز ارزها انجام شود. این خبر رشد بیت کوین را به همراه داشت. در حال حاضر بیت کوین حوالی 58 هزار دلار معامله می‌شود

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟