مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 4 دسامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 3 دسامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 4 دسامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 4 دسامبر: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  •  در میانه نگرانی‌های محرک‌ و واکسن دلار افزایش پیدا کرد
  • انتشار آمار اشتغال NFP 

بازارها مختلط شده‌اند و دلار از پایین‌ترین سطح خود در روز پنجشنبه بهبود پیدا کرد. معامله‌گران منتظر انتشار  گزارش مهم اشتغال NFP هستند. مصائب برگزیت بر روی پوند فشار وارد کرده است. نفت و لونی به دنبال توافق اوپک پلاس و پیش از گزارش مشاغل کانادا در حال افزایش هستند.

دلار پس از سقوط روز پنج شنبه اکنون کمی تثبیت شده است. یکی از دلایل بازگشت دلار، سرد شدن بازارها به خاطر کاهش احتمال تصویب محرک مالی است. میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا گفت که او هنوز یک بسته کوچک را به یک بسته یک تریلیون دلاری ترجیح می‌دهد.

گزارش مشاغل NFP ایالات متحده امروز منتشر می‌شود. انتظار می‌رود شاهد افزایش ۴۶۹ هزار شغل در این آمار باشیم در حالی که ماه اکتبر شاهد افزایش ۶3۸ هزار شغل بودیم. نرخ بیکاری احتمالا از ۶.۹ درصد به ۶.۸ درصد کاهش می‌یابد. سرمایه‌گذاران می‌خواهند بدانند آیا بهبود اقتصادی همچنان ادامه دارد یا موج دوم کرونا به رشد مشاغل اسیب رسانده است.

موارد ابتلا به کرونا در آمریکا به ۲۱۰ هزار نفر رسیده است. افراد بستری شده از ۱۰۰ هزار نفر گذشته است و مرگ و میر در نزدیکی اوج خود در بهار به سر می‌برد. در اروپا ایتالیا محدودیت‌ها را تا ژانویه تمدید کرد.

واکسن: دکتر آنتونی فاوچی، متخصص اپیدمولوژی آمریکا، در مورد تایید سریع واکسن فایزر توسط انگلستان ابراز شک و تردید کرد اما سپس سخنان خود را پس گرفت.

واکسن: فایزر اعلام کرد به دلیل مشکلات زنجیره تامین قادر به تامین ۱۰۰ میلیون دوز واکسن کرونا نیست بلکه تنها می‌تواند ۵۰ میلیون دوز واکسن را تامین کند. این شرکت دارویی هنوز در نظر دارد در سال ۲۰۲۱ یک میلیارد دوز واکسن تامین کند.

برگزیت: مقامات انگلستان گفتند که پس از موضع گیری سخت اتحادیه اروپا و خواسته‌‌های تازه فرانسه، چشم‌انداز توافق کاهش یافته است. پس از مذاکرات فشرده در لندن، میشل بارنیه، برای مشاوره‌های سریع به بروکسل بازگشت. GBP / USD از نزدیکی ۱.۳۵ کاهش یافته است.

نفت WTI پس از توافق اعضای اوپک پلاس برای تمدید برنامه کاهش تولیدات تا سال ۲۰۲۱ به بالای ۴۶ دلار رسید. طلا همچنان افزایش می‌یابد و در حدود ۱۸۴۰ قرار دارد.

پیش‌بینی شده است که رشد مشاغل در کانادا در ماه نوامبر کاهش یابد. احتمالا نرخ بیکاری در ۸.۹ درصد باقی بماند.

رمزارزها در اوج خود تثبیت شده‌اند. بیت کوین در حدود ۱۹۳۰۰ قرار دارد.

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟