مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس : تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس

  •  دلار پیش از انتشار آمار مربوط به تولید ناخالص داخلی آمریکا کمی نفس کشید.
  • کرونا بر جلسه ECB سایه افکنده است.

بازارها پس از سقوط روز چهارشنبه در تلاش هستند تا کمی بهبود پیدا کنند و دلار نیز کاهش پیدا کرده است. قرنطینه‌ در المان و فرانسه کاملا بر جلسه تصمیم‌گیری بانک مرکزی اروپا سایه افکنده است. آمار مربوط به تولید ناخالص داخلی امریکا در آستانه انتخابات منتشر می‌شود. در نظرسنجی‌ها همچنان بایدن پیشتاز است.

صعود: بازارهای سهام آسیا و اروپا و معاملات آتی S&P پس از موج فروش روز چهارشنبه، در حال افزایش هستند. این بهبود هیچ محرک قابل توجهی ندارد. روز چهارشنبه، وقتی آلمان و فرانسه قرنطینه یک ماهه برای مبارزه با گسترش کرونا اعلام کردند، ریسک گریزی افزایش پیدا کرد.

اقتصاددانان انتظار دارند که بانک مرکزی اروپا سیاست‌های خود را بدون تغییر بگذارد اما برخی از اقتصاددانان گمانه‌‌زنی کرده‌اند که ممکن است این بانک به دنبال شیوع موج دوم کرونا با بزرگ کردن برنامه خرید اضطراری همه‌گیری PEPP فعلا اقدامات خود را شروع کند.

این بانک در ماه دسامبر نیز فرصت دارد تا اشاره‌ای به اقدامات جدید خود بکند. کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، امروز با مطبوعات دیدار خواهد کرد و به سوالاتی در مورد کاهش نرخ بهره و استراتژی بانک مرکزی اروپا پاسخ خواهد داد.

آمار اولیه تولید ناخالص داخلی آمریکا برای سه ماهه سوم امروز منتشر می‌شود و احتمالا نرخ رشد سالانه بیش از ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد. مولفه‌هایی که در این آمار مهم هستند مصارف شخصی و هزینه‌های دولتی است .

این داده مهم پنج روز پیش از انتخابات منتشر می‌شود. انتخاباتی که تاکنون ۷۵ میلیون آمریکایی در آن رای داده‌اند. نظرسنجی ها نشان می‌دهد که ترامپ همچنان از بایدن عقب است. نیت سیلور از FiveThirtyEight می‌گویند ۸۸ درصد احتمال دارد که دموکرات‌ها به کاخ سفید راه پیدا کنند.

نبرد برای بدست آوردن اکثریت سنا نزدیک‌تر است جمهوری‌خواهان ۲۵ درصد احتمال دارد که بتوانند اکثریت خود را برای مجلس سنا حفظ کنند. بازارها منتظر یک پیروزی کامل برای دموکرات‌ها هستند تا یک بسته محرک مالی بزرگ به تصویب برسد.

برگزیت: GBP/USD عملکرد خوبی از خود نشان داده است چراکه گزارشات از پیشرفت مذاکره کنندگان اتحادیه اروپا و انگلستان حکایت می کند. مذاکره کنندگان در مرحله آخر نگارش توافق کمک‌های دولتی هستند اما در مورد مساله شیلات هنوز اختلاف نظر دارند. مذاکرات در حال حاضر به بروکسل منتقل شده است.
پس از افزایش شدید آمار مبتلایان به کرونا، بوریس جانسون همچنان در مورد تعطیلی کامل مردد است.

بانک ژاپن سیاست‌های خود را بدون تغییر باقی گذاشت اما چشم‌انداز اقتصادی خود را کاهش داد. USD/JPY در راستای بهبود حال و هوای بازار، کمی افزایش پیدا کرد.

بانک کانادا نیز سیاست‌های خود را بدون تغییر گذاشت و هشدار داد که رشد ایالات متحده کند خواهد شد. از طرف دیگر، این بانک طرح خرید اوراق قرضه خود را کاهش داد. USD/CAD در حدود ۱.۳۳ در نوسان است در حالی که نفت WTI بالای ۳۷ دلار قرار گرفته است.

در دنیای رمزارزها، بیت کوین پس از آنکه روز چهارشنبه موقتا به زیر ۱۳۰۰۰ دلار سقوط کرد اکنون دوباره بالای این سطح تثبیت شده است.

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟