مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 5 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 5 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 5 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 5 فوریه: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • دلار در انتظار آمار NFP
  • خوش‌بینی‌ها در مورد واکسن
  • بسته محرک مالی در کانون توجهات

خوش‌بینی‌ها در مورد بسته محرک آمریکا و اخبار واکسن، فضای بازار را مثبت و خوش‌بینانه کرده است. دلار و بازدهی اوراق قرضه افزایش یافته‌اند و در انتظار گزارش NFP هستند. فلزات گران‌بها افت کردند و تقاضا برای رمزارزها متفاوت است.

آمار مدعیان بیکاری آمریکا بهتر از پیش‌بینی‌ها و پایین‌تر از 800 هزار نفر اعلام شد. بازار سهام به رشد خود ادامه داد و سهام شرکت‌ها در تلاش برای ثبت قله‌های جدید هستند. انتشار گزارش درآمدزایی خوب چند شرکت در کنار امیدها برای بسته محرک مالی بزرگ‌تر توسط بایدن، از جمله دلایل رشد بازار سهام است. هنوز مشخص نیست که بایدن می‌تواند این بسته را به تصویب برساند یا نه، اما احتمال تصویب بسته 1.9 تریلیون دلاری بسیار محتمل‌تر است.

به نظر می‌رسد، ناظران از ثبات شکل گرفته در بازار احساس رضایت دارند. سهام شرکت GameStop (GME) در روز پنج‌شنبه باز هم ریزش داشت. کارگزاری Robinhood محدودیت‌های معاملاتی شرکت‌های بازی‌سازی و شرکت‌های مثل AMC را لغو کرد.

بازدهی اوراق قرضه 10 ساله آمریکا در حوالی 1.13% باقی ماند. جفت ارز EURUSD در روز پنج‌شنبه پایین‌تر از 1.20 قرار گرفت و هنوز نتوانسته خودش را بالای این سطح تثبیت کند.

بعد از این که رئیس بانک مرکزی انگلیس اعلام کرد که فعلا به دنبال نرخ بهره منفی نیست، جفت ارز GBPUSD رشد خوبی را تجربه کرد. بانک مرکزی همچنین در مورد احتمال رشد اقتصادی به دلیل واکسیناسیون ابراز خوش‌بینی و امیدواری کرد. آمریکا و انگلیس در جهان غرب پیشتاز در زمینه واکسیناسیون هستند.

پیش‌بینی می‌شود گزارش اشتغال بخش غیر کشاورزی (NFP) آمریکا برای ماه ژانویه رشد 50 هزار واحدی اشتغال را نشان دهد. البته بعضی کارشناسان احتمال افزایش 200 هزار واحدی را نیز می‌دهند. احتمال می‌رود نرخ بیکاری آمریکا حوالی 6.7% باقی بماند.

کانادا: نرخ بیکاری در کانادا نیز امروز منتشر می‌شود. جفت ارز USDCAD، بالاتر از 1.28 معامله می‌شود.

رمزارزها به صورت مختلط معامله می‌شوند. بیت‌کوین بالای 37 هزار دلار معامله می‌شود، اتریوم تقریبا در سقف قیمتی ثابت مانده و XRP افت کرده است.

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

1 دیدگاه در “تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 5 فوریه
  1. علی گفت:

    تاثیر هر خبر بر هر جفت ارز هم بذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟