مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 6 آوریل

تحلیل روزانه فارکس و بازار جهانی

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 6 آوریل

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 6 آوریل: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • عقب نشینی دلار و بازده اوراق
  • نگرانی بازار در مورد اعمال محدودیت‌های اعتباری توسط چین
  • اخبار بسته محرک آمریکا در کانون توجهات

فضای بازار به دلیل محدودیت‌هایی که چین در مورد اعتبارات اعمال کرده و اخبار ضد و نقیضی که در مورد بسته محرک مالی آمریکا شنیده می‌شود، محتاطانه دنبال می‌‌شود. شاخص‌های بازار سهام در آمریکا رکوردی جدیدی را ثبت کردند. جفت ارز AUDUSD بعد از انتشار بیانیه سیاست‌های پولی بانک مرکزی استرالیا رشد کرد. در تقویم اقتصادی چند داده توجهات را به خود جلب کرده‌اند.

یک روز پس از این که شاخص‌های S&P 500 و DJIA رکورد جدیدی ثبت کردند، بازار سهام آسیا و آمریکا کمی عقب نشینی کردند. این عقب نشینی به دلیل اعمال محدودیت‌هایی است که چین برای جلوگیری از حباب اعتبارات در نظر گرفته است. در سمت مقابل شاخص PMI بخش خدماتی چین (کایکسین) برای ماه مارس، بهتر از پیش‌بینی‌ها (52.2) و 54.3 اعلام شد.

تقاضا برای اوراق آمریکا مجددا افزایش یافت که منجر به افت بازده اوراق و دلار آمریکا شد. جفت ارز EURUSD حوالی 1.18 و جفت ارز GBPUSD حوالی 1.39 معامله می‌شوند. انگلیس اعلام کرد که 12 آوریل برنامه بازگشایی اقتصاد را ادامه خواهد داد. پوند انگلیس از روز گذشته به همین دلیل رشد کرده است. البته انگلیس همچنان در مورد اجازه سفرهای بین‌المللی مردد است.

بسته محرک مالی آمریکا: اگر دموکرات‌‌ها بتوانند حمایت اکثریت نماینده‌های سنا را جلب کنند می‌توانند بسته زیرساختی محرک بایدن را به تصویب برسانند و آرامش را به بازار برگردانند. جو منشن، سناتور دموکرات، اذعان کرد که نرخ مالیات شرکت‌ها باید 25% باشد و از افزایش نرخ مالیات به 28% حمایت نمی‌کند. سخنان منشن خوشنودی سرمایه‌گذاران را در پی داشت. به دلیل این که جمهوری‌خواهان با تصویب این لایحه مخالفند، این بسته برای به تصویب رسیدن نیاز به حمایت همه جانبه از طرف دموکرات‌ها دارد.

رشد بازارها در روز گذشته به دلیل آمار خوب اشتغال آمریکا بود. گزارش NFP در روز جمعه رشد 916 هزار واحدی اشتغال را نشان داد و شاخص PMI خدماتی موسسه ISM، رکورد جدیدی ثبت کرد و 63.7 اعلام شد. امروز گزارش موقعیت های شغلی اشغال نشده (JOLTSs Job Opening) در کانون توجهات است.

جفت ارز AUDUSD حوالی 0.7650 معامله می‌شود. بانک مرکزی استرالیا تغییری در نرخ بهره اعمال نکرد. همچنین در جلسه این بانک اشاره‌ای به تغییر برنامه خرید اوراق نشد.

ارزش بازار رمز ارز‌ها که به تازگی از مرز 1 تریلیون دلار عبور کرده بود در مدت کوتاهی توانست 2 تریلیون دلار را نیز رد کند. بیت کوین همچنان پایین‌تر از 60 هزار دلار معامله می‌شود در حالی که اتریوم از سطح 2100 دلار عبور کرد و XRP بالاتر از 0.80 دلار معامله می‌شوند.

طلا نیز حوالی 1730 معامله می‌شود.

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

1 دیدگاه در “تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 6 آوریل
  1. amirrza گفت:

    سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون بی زحمت اگه امکان داره تحلیل های روزانه رو تا قبل از ساعت 11 بزارید سپاس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟