مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 8 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 8 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 8 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 8 فوریه: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  •  رشد دلار، سهام و نفت در پی افزایش امیدها برای تصویب بسته محرک مالی
  • عقب نشینی ویروس کرونا

بعد از اظهارات بایدن چشم‌انداز مثبتی از تصویب بسته محرک مالی شکل گرفت که خرسندی بازار از اظهارات بایدن را نشان داد. گزارش NFP که در روز جمعه منتشر شد، چندان باب میل سرمایه‌گذاران نبود. دلار، بازدهی اوراق قرضه و نفت رو به رشد هستند. کاهش آمار مبتلایان موجب شده نگرانی‌ها در مورد اثرگذاری کم واکسن‌ها در برابر گونه‌های جدید، از بین برود.

بسته محرک مالی آمریکا: در مصاحبه‌هایی که در پایان هفته گذشته جو بایدن و جنت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا، انجام دادند، اصرار بر تصویب هر چه زودتر بسته محرک داشتند. بعد از انتشار ضعیف آمار NFP و افزایش تنها 49 هزار شغل در ماه ژانویه، اصرارها برای تصویب بسته محرک توسط این دو فرد افزایش یافتند. امیدها برای تصویب بسته محرک رشد بازار سهام را در پی داشته است.

برخی از اقتصاددانان بر این باورند که تصویب بیش از اندازه بسته‌های محرک می‌توانند موجب افزایش تورم شوند. اوراق قرضه با فشار فروش همراه شدند که در پی آن بازدهی اوراق افزایش یافته است و دلار بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. بازدهی اوراق قرضه 10 ساله به 1.20% نزدیک شده است.

جفت ارز EURUSD کمی از 1.2050 فاصله گرفته است. شاخص اعتماد سرمایه‌گذاران Sentix امروز (دوشنبه) منتشر می‌شود.

قیمت نفت روند صعودی خودش را ادامه می‌دهد. نفت برنت به 60 دلار رسیده و نفت WTI حوالی 57 دلار معامله می‌شود. جدا از بسته محرک مالی، بالا بودن نرخ انطباق در کاهش تولیدات نفت توسط اعضای اوپک پلاس دلیل دیگر برای رشد نفت محسوب می‌شود.

آمار مبتلایان در آمریکا، انگلیس و اتحادیه اروپا رو به کاهش است. این موضوع خوش‌بینی در بازار را افزایش داده و نگرانی‌ها در مورد این که گونه‌های جدید ویروس ممکن است در برابر واکسن مقاوم باشند را کمی از بین برده است. بعد از این که مطالعات نشان داد واکسن شرکت AstraZeneca’s اثرگذاری کمی بر گونه کشف شده در آفریقای جنوبی دارد، این کشور توزیع این واکسن را متوقف کرده است.

کمپین‌های واکسیناسیون در انگلیس با سرعت تمام به کار خود ادامه می‌دهند. تا کنون 12 میلیون نفر در این کشور واکسینه شده‌اند. بوریس جانسون تصمیم دارد برنامه‌ای برای کاهش محدودیت‌های قرنطینه‌ای ارائه دهد.

رمزارزها: Dogecoin در پایان هفته توانست سقف جدیدی تشکیل دهد. اتریوم کمی از سقف قیمتی خود فاصله گرفته اما هنوز بالای 1600 دلار معامله می‌شود. بیت‌کوین نیز کمی افت داشته است. XRP بالای 0.40 دلار معامله می‌شود.

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟