بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 9 دسامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 3 دسامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 9 دسامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 9 دسامبر: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • تشویق بازار با چشم‌انداز محرک مالی
  • اجلاس برگزیت و بانک کانادا

در شرایط که کنگره امریکا در حال رسیدن به توافق بر سر محرک مالی هستند، بازار روحیه خوشبینانه دارند و دلار به عنوان دارایی امن در حال کاهش است. جانسون برای آخرین مذاکرات برگزیت به بروکسل سفر می‌کند. بانک کانادا امروز جلسه دارد و احتمالا نرخ‌ها را بدون تغییر می‌گذارد. اخبار واکسن نیز تحت نظر است.

محرک مالی ایالات متحده: به نظر می‌رسد رهبر اکثریت سنا، میچ مک کانل آماده توافق بر سر محرک مالی به ارزش حدود ۹۰۰ میلیارد دلار است. اگرچه GOP هنوز بر سر جزئیات با دموکرات‌ها اختلاف دارد اما سرمایه‌گذاران امیدوارند در جلسه  lame-duck توافقی حاصل شود.

سیاست در آمریکا: دیوان عالی کشور تلاش رئیس جمهور برکنار شده برای لغو نتایج پنسیلوانیا را بی‌نتیجه گذاشت. بازارها منتظر دور دوم انتخابات در ایالت جورجیا هستند تا مشخص شود کدام حزب کنترل سنا را به دست می‌آورد. آخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که رقابت بسیار نزدیک است.

موارد ابتلا به کرونا، آمار افراد بستری شده و میزان مرگ و میرها در ایالات متحده با وجود محدودیت‌های اخیر همچنان در حال افزایش است.

آمار مبتلایان در آلمان نیز همچنان در حال افزایش است و دولت برنامه ریزی خود را برای محدودیت‌های بیشتر آغاز کرده است. EUR / USD بالای۱.۲۱ تثبیت شده است و تنش‌ها پیش از جلسه بانک مرکزی اروپا در روز پنجشنبه در حال افزایش است.

برگزیت: بوریس جانسون برا صرف شام به همراه اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا به بروکسل سفر می‌کند. دو طرف در تلاش هستند تا بن بست موجود در مذاکرات را بشکنند. روز چهارشنبه، هر دو طرف توافق نامه‌هایی در خصوص پروتکل ایرلند شمالی امضا کردند. هرچند این توافق جزئی امید به دستیابی به توافق را افزایش داد اما بارنیه، رئیس مذاکره کنندگان اتحادیه اروپا گفت که احتما توافق تجاری «بسیار ناچیز» است.

واکسن کرونا: انگلستان اولین تزریق واکسن کرونای فایزر را در روز سه شنبه انجام داد. سازمان غذا و داروی آمریکا دیروز ارزیابی امیدوار کننده‌ای از این واکسن داشت. این سازمان روز پنجشنبه تصویب نهایی را انجام خواهد داد. تایید FDA احتمالا باعث چراغ سبز به سایر کشورها خواهد شد.

واکسن کرونا: تحلیل واکسن آسترازنکا کارایی ۷۰ درصد را تایید می‌کند اما برخی سوالات را در مورد محافظت از افراد مسن باز می‌گذارد.

بانک کانادا قرار است آخرین جلسه خود را در سال جاری برگزار کند. احتمال می‌رود این بانک نرخ بهره را بدون تغییر بگذارد و با توجه به آمار اشتغال و رشد، در مورد آینده اقتصاد اظهار نظر کند.

طلا همچنان در حوالی ۱۸۶۰ قرار دارد. امید به محرک می‌تواند طلا را افزایش دهد. WTI نتوانست افزایش قیمت خود را که پس از اجلاس اوپک پلاس بدست آورده بود، حفظ کند و اکنون حوالی ۴۵ دلار قرار دارد.

رمز ارزها در حال کاهش. بیت کوین به حوالی ۱۸۲۰۰ کاهش یافته و اتریوم و ریپل نیز کاهش داشته اند.

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟