بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس : تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

سنتیمنت روزانه: احتمال مداخله خارجی در انتخابات آمریکا بر حال و هوای ریسک سنگینی می‌کند، آمار مدعیان بیکاری و موضوعات سیاسی زیر نظر قرار گرفته است.

نگرانی در مورد مداخله خارجی در انتخابات ایالات متحده شرایط بازار را تحت تاثیر قرار داده و موجب افزایش دلار شده است. مذاکرات برگزیت در لندن از سرگرفته شده و پوند افزایش یافته است. تنش‌ها پیش از مناظره نهایی ریاست جمهوری در حال افزایش است. همچنین قرار است آمار مدعیان بیکاری امروز منتشر شود.

FBI اعلام کرد که روسیه و ایران پرونده‌های ثبت‌نام رای‌دهندگان آمریکایی را بدست آورده و آنها را تهدید کرده‌اند. اگرچه که مقامات گفته‌اند که زیرساخت‌های انتخاباتی همچنان پابرجاست، نگرانی در مورد پیچیدگی بیشتر انتخابات آمریکا و افزایش احتمال مناقشه بعد از انتخابات، باعث کاهش طلا و سهام و افزایش دلار شده است.

دونالد ترامپ و جو بایدن در مناظره آخر خود اواخر روز پنجشنبه با یکدیگر روبرو می‌شوند. نظرسنجی‌های اخیر ملی و ایالتی حاکی از کاهش فاصله دو نامزد است. با این وجود همچنان نامزد دموکرات پیشتاز است. ۱۲ روز مانده به روز از انتخابات، حدود ۴۴ میلیون نفر رای داده‌اند که حدود ۳۲ درصد از کل رای دهندگان در سال ۲۰۱۶ است.

گفتنی است انتخابات امسال زودتر از روز رای‌گیری آغاز می‌شود و بعضی ایالت‌ها حتی پس از روز رای‌گیری هم، رای‌ها را می‌پذیرند (البته به شرطی که آرای مذکور پیش از روز رای‌گیری پست شده باشند) تمام ایالت‌ها بجز کالیفرنیا باید نتایج را تا ۱۸ آذر اعلام کنند.

محرک مالی: نانسی پلوسی، سخنگوی مجلس نمایندگان و استیون منوچین از پیشرفت در مذاکرات خبردادند و گفتند که می‌توانند «قلم‌ها را روی کاغذ بگذارند» از سوی دیگر به نظر می‌رسد جمهوری‌خواهان سنا برای تصویب قانون تنها پس از انتخابات فشار می‌آورند. سرمایه‌گذاران همچنان به توافق در شکل کنونی و یا یک بسته محرک بزرگتر در صورت پیروزی کامل دموکرات‌ها امیدوارند.

آمار مدعیان اولیه بیکاری در آمریکا امروز ممکن است بیش از حد معمول مورد توجه قرار گیرد. هفته گذشته به حدود ۸۹۸ هزار نفر رسید. این داده‌ها مربوط به هفته منتهی به ۱۶ اکتبر است، زمانی که نظرسنجی استخدام غیرکشاورزی انجام می‌شود.

برگزیت: میشل بارنیه، مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا، در راس یک هیئت بزرگ برای از سرگیری و تشدید مذاکرات برگزیت به لندن می‌رود. بوریس جانسون که پنج روز پیش مذاکرات را کنار گذاشته بود، اکنون به میز مذاکره بازگشته است و قصد دارد تا اواسط نوامبر توافقی را منعقد کند. GBP/USD که روز چهارشنبه اوج گرفته بود، همچنان صعود خود را حفظ کرده است.

موارد ابتلا به کرونا در منطقه یورو همچنان در حال افزایش است و مقامات محدودیت‌های بیشتری را برای شیوع بیماری اعمال کرده‌اند. موارد ابتلا در اسپانیا از یک میلیون نفر فراتر رفت. ینس اسپان، زیر بهداشت آلمان نیز به کرونا مبتلا شد. فابیون پانتا، عضو بانک مرکزی اروپا ممکن است در سخنرانی امروز خود در مورد پیامدهای اقتصادی افزایش آمار مبتلایان اظهار نظر کند.

رمزارزها همچنان در حال ادامه روند صعودی خود هستند. بیتکوین به ۱۲۸۰۰ و اتریوم به نزدیکی۴۰۰ دلار رسیده است.

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

کلید معامله بر اساس سنتیمنت تازه

معامله بر اساس سنتیمنت در فارکس: چند مثال

آموزش استراتژیهای معامله بر اساس اخبار در فارکس

استراتژی برنده –معامله بر اساس اخبار

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟