مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

فضای ریسک پذیری در دومین روز از هفته جاری ادامه دارد

فضای ریسک پذیری در دومین روز از هفته جاری ادامه دارد

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 16شهریور (7 سپتامبر)

  • رشد دلار در پی افزایش بازده اوراق
  • ادامه فضای ریسک پذیری

فضای ریسک پذیری در دومین روز از هفته جاری ادامه دارد و اکثر بازارهای سهام آسیایی رشد کردند. سرمایه گذاران در انتظار جلسه بانک مرکزی اروپا و کانادا هستند. در همین حین احتمال تاخیر در برنامه تیپرینگ بانک مرکزی آمریکا و امیدها برای تصویب بسته محرک بیشتر در چین سرمایه گذاران را خوشنود کرده است.

بازده اوراق خزانه داری افزایش یافته و دلار نیز به دنبال آن رشد کرده است. دلار تلاش می‌کند داده ناامید کننده NFP را پشت سر بگذارد و بازگشتی داشته باشد. قراردادهای آتی بازار سهام آمریکا نیز رو به رشد هستند و سیگنال شروع مثبتی را برای وال استریت پس از 3 روز تعطیلی می‌دهند.

به دنبال افزایش تقاضا در دلار، اکثر ارزهای اصلی افت کردند و در بین آن‌ها دلار استرالیا و دلار نیوزیلند بدترین عملکرد را داشتند. جفت ارز AUDUSD پس از این که در واکنش به جلسه بانک مرکزی استرالیا تا محدوده 0.7470 رشد داشت، در حال حاضر به سمت محدوده 0.7400 حرکت می‌کند. بانک مرکزی استرالیا نرخ بهره را تغییر نداد و برنامه تیپرینگ خود را حفظ کرد.

جفت ارز EURUSD پایین‌تر از محدوده 1.1885 معامله می‌شود. افزایش بازده اوراق خزانه داری آمریکا منجر شد این جفت ارز به سمت محدوده 1.1850 حرکت کند. توجه سرمایه گذاران معطوف به انتشار شاخص ارزیابی انتظارات اقتصادی آلمان ZEW و بازبینی GDP ناحیه یورو است.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس را از اینجا مطالعه کنید
تحلیل تکنیکال فارکس 7 سپتامبر/ 16 شهریور

قراردادهای آتی شاخص S&P 500 در محدوده 4535 نوسان می‌کند. بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا پس از انتشار NFP در روز جمعه بالاتر از 1.30% قرار گرفته و در حال حاضر این نواحی معامله می‌شود. دلار بازگشت چشم‌گیری داشته و از بهبود بازده اوراق استفاده کرده است.

جفت ارز GBPUSD علی‌رغم اخبار مثبت از برگزیت پایین‌تر از محدوده 1.3850 معامله می‌شود. انگلیس و اتحادیه اورپا پروتکل ایرلند شمالی را تمدید کردند. دیوید فراست، مسئول بریتانیایی در زمینه برگزیت، خبر از تمدید جدید پروتکل بدون هیچ ضرب الاجلی جدیدی تا پایان مذاکرات داد.

طلا از محدوده 1815 بازگشتی داشت و نتوانست بالای 1830 دلار تثبیت شود. تمام نگاه‌ها معطوف به جلسه بانک مرکزی اروپا در روز پنج‌شنبه است.

بیت کوین نزدیک به سقف قیمتی 4 ماهه خود یعنی حوالی 52 هزار دلار معامله می‌شود.

منبع: FXstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟