مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 19 آوریل

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 19 آوریل

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 30 فروردین (19 آوریل)

  • رالی دلار همچنان ادامه دارد

افزایش بازده اوراق خزانه داری آمریکا و فضای محتاطانه بازار به دلار کمک کرد تا در برابر دیگر رقیبان خود بهتر عمل کند. در جلسه معاملاتی آسیا، شاخص دلار به بالاترین سطح از ماه آوریل سال 2020 و به محدوده 101.02 رسید. امروز در تقویم اقتصادی آمار مجوز ساخت و ساز و موارد شروع به ساخت مسکن برای ماه مارس منتشر می‌شود. امروز همچنین اوانز، عضو بانک مرکزی آمریکا، سخنرانی خواهد داشت.

جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس، بار دیگر تکرار کرد که بانک مرکزی آمریکا باید تا پایان سال نرخ بهره را به 3.5% برساند تا بتواند با تورم مبارزه کند. بولارد در ادامه افزود که طرفدار شروع کاهش سطح ترازنامه در جلسه آتی است. در پی این سخنان، بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا به بالاترین سطح از ماه دسامبر سال 2018 رسید و به محدوده 3% نزدیک شد.

استاکس اروپا ۶۰۰ (STOXX Europe 600) ، شاخص بازارهای بورس لندن، بورس پاریس، بورس فرانکفورت و بورس سیکس سوئیس، افت 0.9 درصدی داشته که نشان می‌دهد فضای بازار در روز جاری نیز ریسک گریز است.

جفت ارز EURUSD روز گذشته در محدوده منفی به کار خود پایان داد و پایین‌تر از محدوده 1.0800 قرار گرفت. لمار، وزیر دارایی فرانسه، بیان کرد تحریم نفت روسیه در حال انجام است و افزود که امیدوار است شرکای اروپایی را متقاعد کنند که نفت روسیه را در هفته‌های آینده ممنوع کنند.

جفت ارز GBPUSD روز دوشنبه تقریبا 50 پیپ افت کرد اما همچنان بالاتر از محدوده 1.3 معامله می‌شود.

افزایش بازده اوراق خزانه داری آمریکا به جفت ارز USDJPY کمک کرد به بالاترین سطح از ماه مه سال 2002 و به محدوده 128.32 برسد. در حال حاضر این جفت ارز حوالی محدوده 128 نوسان می‌کند. سوزوکی، وزیر دارایی ژاپن، در مورد افت ین اعلام کرد: ضعیف شدن بیش از حد ین یا تضعیف سریع ین می‌تواند تأثیر منفی زیادی بر اقتصاد داشته باشد، اما ین ضعیف به طور کلی برای اقتصاد مفید است.

روز دوشنبه طلا به سمت محدوده 2 هزار دلار حرکت کرد اما بازگشتی داشت. در حال حاضر XAUUSD حوالی 1980 دلار معامله می‌شود.

بیت کوین پس از این که روز دوشنبه به محدوده 38550 رسیده بود، بازگشتی داشت و بالای محدوده 40 هزار دلار قرار گرفت. اتریوم نیز 2% رشد داشته و محدوده 3 هزار دلار را پس گرفت.

منبع: FXstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟