بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

شروع آرام بازارها پیش از انتشار داده‌های کلیدی

شروع آرام بازارها پیش از انتشار داده‌های کلیدی

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 19 مهر (11 اکتبر)

  • شروع آرام بازارها پیش از انتشار داده‌های کلیدی در ادامه هفته

ضعف دلار پس از انتشار گزارش ناامید کننده NFP موقتی بود. گزارش NFP تنها 194 هزار نفر اعلام شد که نسبت به پیش‌بینی (500 هزار نفر) اختلاف زیادی داشت. افزایش بازده اوراق خزانه داری به رشد دلار کمک کرد و این ارز در برابر رقبا بهتر عمل کرد.

امروز به دلیل روز کلمب (Columbus Day) در آمریکا تعطیلی رسمی است و انتظار می‌رود پیش از انتشار شاخص تورم آمریکا در روز چهارشنبه بازارها آرام دنبال شوند.

جفت ارز USDJPY رالی قیمتی هفته گذشته خود را ادامه داد. یکی از دلایل این رالی افزایش بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا و رسیدن آن به بالای 1.6% بود. شاخص نیکی ۲۲۵ (Nikkei) رشد قابل توجه بیش از 1.5 درصدی داشت که این مسئله نیز می‌تواند فشار بیشتری بر شانه‌های ین به عنوان ارز امن وارد کند.

طلا: این فلز گرانبها که در ساعات اولیه معاملاتی روز جمعه به سقف قیمتی 1781 دلار رسیده بود، هفته گذشته کار خود را با منفی و حوالی 1757 دلار به اتمام رساند. در حال حاضر این فلز گرانبها در کانال کوچکی بالاتر از 1750 دلار معامله می‌شود.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس را از اینجا مطالعه کنید
تحلیل تکنیکال فارکس 11 اکتبر/ 19 مهر

جفت ارز EURUSD پنج هفته متوالی است که روند نزولی دارد و در حال حاضر پایین‌تر از 1.1600 نوسان می‌کند.

جفت ارز GBPUSD در ساعات اولیه روز دوشنبه کمی رشد کرد و به محدوده 1.3658 رسید. رو سه‌شنبه قرار است داده‌های اشتغال این کشور منتشر شود که می‌تواند نقش کاتالیزوری برای این جفت ارز داشته باشد.

جفت ارز AUDUSD به دلیل افزایش قیمت مس در روند صعودی قرار گرفته و حوالی محدوده 0.7340 نوسان می‌کند که نسبت به چند هفته اخیر سقف قیمتی محسوب می‌شود.

نفت: برای اولین بار از نوامبر سال 2014 قیمت نفت WTI بالای 80 دلار قرار گرفته است. امتناع اوپک پلاس برای افزایش تولید نفت از جمله دلایل رشد نفت بوده است.

رمزارزها: بیت کوین بار دیگر افزایش یافت و بالاتر از محدوده 56 هزار دلار معامله می‌شود. اتریوم نیز با 3% رشد حوالی 3500 دلار نوسان می‌کند.

منبع: FXstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟