مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

نوسانات کوچک ارزهای اصلی پیش‌ از انتشار شاخص PMI موسسه ISM

نوسانات کوچک ارزهای اصلی پیش‌ از انتشار شاخص PMI موسسه ISM

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 10 آبان (1 نوامبر)

  • نوسانات کوچک ارزهای اصلی پیش‌ از انتشار شاخص PMI موسسه ISM

در روز آخر معاملاتی ماه اکتبر، دلار نسبت به دیگر رقیبانش علمکرد بهتری داشت و شاخص دلار به بالاترین سطح از اواسط اکتبر رسید. با شروع ماه جدید ارزهای اصلی در محدوده کوچکی نوسان می‌کنند. در نیمه دوم روز شاخص PMI بخش تولیدی (گزارش موسسه ISM) منتشر خواهد شد.

وال استریت: روز سه‌شنبه نمایندگان حزب دموکرات در مورد بسته زیرساختی بایدن رای گیری خواهند کرد. در در روز یک‌شنبه و در جدیدترین بازنگری حجم این بسته به 1.75 تریلیون دلار تغییر کرد. معاملات آتی بازار سهام آمریکا رشد نسبی را نشان می‌دهند.

بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا حوالی 1.5% نوسان می‌کند. سرمایه گذاران صاف شدن منحنی نرخ بازده اوراق را زیرنظر دارند. در همین حین بازده اوراق 10 ساله آلمان برای اولین بار از ماه مه سال 2019 به حوالی مثبت نزدیک می‌شود.

در تعطیلات آخر هفته، رهبران جهان متعهد شدند که مشکلات در زمینه زنجیره تامین را حل کنند. بایدن در نشست G20 بیان کرد “ما باید در کنار شرکایمان در بخش خصوصی اقداماتی انجام دهیم تا مشکلاتی که با آن مواجهیم را حل کنیم.”

فشار فروش در نیمه دوم معاملاتی روز جمعه در جفت ارز EURUSD افزایش یافت و این جفت ارز تمام رشد روز گذشته (پنج‌شنبه) خود را پس داد. پنج‌شنبه هفته گذشته جفت ارز EURUSD پس از برگزاری جلسه بانک مرکزی اروپا رشد خوبی را ثبت کرده بود. امروز این جفت ارز حوالی 1.1550 در محدوده کوچکی نوسان می‌کند.

نگرانی‌ها در زمینه برگزیت و قدرت گرفتن دلار منجر شده جفت ارز GBPUSD در پایین‌ترین سطح از اواسط ماه اکتبر و حوالی 1.3660 معامله می‌شود.

در شروع هفته معاملاتی جفت ارز AUDUSD افت کرد اما در حال حاضر همچنان بالاتر از محدوده 0.7500 معامله می‌شود. شاخص PMI بخش تولیدی چین (کایکسین) که پیش‌بینی برای آن 50.2 بود، کمی بهتر و 50.6 اعلام شد.

روز جمعه جفت ارز USDJPY بالاتر از محدوده 114 قرار گرفت و روند صعودی این جفت ارز همچنان در روز جاری نیز ادامه دارد.

طلا بار دیگر نتوانست بالای محدوده 1800 دوام بیاورد و روز جمعه ریزش شدیدی را تجربه کرد. جفت XAUUSD حوالی محدوده 1780 معامله می‌شود.

رمزارزها: بیت کوین پس از این که توانست بالای محدوده 60 هزار دلار تثبیت شود در محدوده کوچکی حوالی 62 هزار نوسان می‌کند. اتریوم پس از ثبت سقف تاریخی جدید اصلاحی داشت اما همچنان بالاتر از 4 هزار دلار معامله می‌شود.

منبع: FXstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟