بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دلار بین رقیبانش افت کرده است

دلار بین رقیبانش افت کرده است

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 27 مهر (19 اکتبر)

  • افت دلار در پی افزایش جریانات ریسک پذیری

در ساعات اولیه روز سه‌شنبه جریانات ریسک پذیری در بازار افزایش یافتند. دلار بین رقیبانش افت کرده و شاخص دلار به کف قیمتی 93.60 رسیده است. بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا نیز 1% افت کرده که موجب شده فشار مضاعفی بر دلار وارد شود. شاخص مجوز های ساخت و ساز و فروش خانه‌های تازه‌ساز آمریکا امروز منتشر می‌شوند. امروز همچنین والر و بومن، اعضای بانک مرکزی آمریکا، سخنرانی خواهند داشت. سرمایه گذاران بازده اوراق خزانه داری و جریانات ریسکی را زیر نظر دارند.

روز دوشنبه در پی رشد سهام بخش تکنولوژی و خدمات ارتباطی شاخص S&P 500 رشد 0.35 درصدی و شاخص نزدک 0.85% رشد کرد. امروز شاخص Nikkei 225 و شاخص اس‌اس‌ای(SSE) متعلق به بورس شانگهای در جمهوری خلق چین، به ترتیب 0.75% و 0.68% رشد کردند.

طلا روز دوشنبه را با عقب نشینی آغاز کرد و بالای محدوده 1760 دلار روند سایدی داشت اما امروز در پی افت بازده اوراق خزانه داری با رشد 1% همراه شده و حوالی 1780 دلار معامله می‌شود.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس را از اینجا مطالعه کنید
تحلیل تکنیکال فارکس 19 اکتبر/ 27 مهر

جفت ارز EURUSD بالاتر از محدوده 1.16 باقی ماند و توانست رشدی را ثبت کند. در حال حاضر این جفت ارز در بالاترین سطح از اواخر ماه سپتامبر معامله می‌شود.

جفت ارز GBPUSD به سمت محدوده 1.38 حرکت می‌کند. انگلیس و اتحادیه اروپا در مورد پروتکل ایرلند شمالی مذاکره خواهند کرد. فردا شاخص CPI انگلیس منتشر خواهد شد که می‌تواند اثر قابل توجهی در انتظارات بانک مرکزی انگلیس برای افزایش نرخ بهره داشته باشد.

جفت ارزهای AUDUSD و NZDUSD تا به الان بیشترین رشد را در بین دیگر ارزها داشتند. هر دو جفت ارز 1% رشد کردند و نزدیک سقف چند هفته اخیر خود معامله می‌شوند.

جفت ارز USDJPY روز دوشنبه به بالاترین قیمت در سه سال اخیر و به محدوده 114.47 رسید اما در پی افت بازده اوراق، روند این جفت ارز معکوس شد. با این حال فضای ریسک پذیر بازار موجب رشد ین نمی‌شود و احتمالا این جفت ارز حوالی محدوده 114.0 روند سایدی در پیش خواهد گرفت.

رمزارزها: بیت کوین حوالی همچنان بالاتر از محدوده 60 هزار دلار و حوالی سقف قیمتی ماه آوریل معامله می‌شود. اتریوم نیز سوگیری صعودی را حفظ کرده و حوالی 4 هزار دلار نوسان می‌کند.

منبع: FXstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟