مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 8 آوریل

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 8 آوریل

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 19 فروردین (8 آوریل)

  • احتیاط در بازارها
  • ادامه رشد دلار در پی سخنان هاوکیش اعضای فد

دلار همچنان در برابر رقبای خود قوی شد و شاخص دلار به محدوده 100 بسیار نزدیک شد و به بالاترین سطح از ماه مه سال 2020 رسید. علاوه بر صورتجلسه هاوکیش بانک مرکزی آمریکا، سخنان اعضای بانک مرکزی آمریکا نیز منجر به رشد دلار شدند. امروز در تقویم اقتصادی داده مهمی دیده نمی‌شود و احتمالا بازار نسبتا آرام باقی می‌ماند. لازم به ذکر است که دور اول انتخابات ریاست جمهوری فرانسه روز یکشنبه برگزار می‌شود.

بولارد، عضو بانک مرکزی آمریکا، روز پنج‌شنبه اعلام کرد که نرخ بهره باید به منظور مبارزه با تورم به 3.5% برسد. چارلز ایوانز، رئیس فدرال رزرو شیکاگو، و رافائل بوستیک ،رئیس فدرال رزرو آتلانتا، هر دو بیان کردند مناسب است که تا پایان سال به یک محیط خنثی برسیم. پس از این سخنان بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا روز پنج‌شنبه بیش از 2% رشد کرد و به حوالی 2.65% رسید.

سازمان ملل متحد روسیه را از شورای حقوق بشر حذف کرد. در همین حال، فایننشال تایمز گزارش داد که وزرای خارجه اتحادیه اروپا احتمالا روز دوشنبه درباره تحریم‌های بیشتر علیه روسیه از جمله ممنوعیت واردات نفت گفتگو خواهند کرد.

جفت ارز EURUSD عقب نشینی داشته و در محدوده منفی نزدیک به 1.0860 نوسان می‌کند. از ابتدای هفته این جفت ارز حدود 200 پیپ ریزش داشته است.

جفت ارز GBPUSD پیش از شروع جلسه معاملاتی اروپا با فشار نزولی همراه شد و پایین‌تر از محدوده 1.3050 معامله می‌شود.

روز گذشته جفت ارز USDCAD به بالاترین سطح در دو هفته اخیر و بالاتر از محدوده 1.260 قرار گرفت. پیش از انتشار داده‌های اشتغال کانادا، این جفت ارز حوالی محدوده 1.2580 معامله می‌شود.

طلا همچنان بدون هیچ روند خاصی و در کانال باریکی بالاتر از محدوده 1920 دلار معامله می‌شود.

بیت کوین پس از افت شدید در روز چهارشنبه، دیروز و امروز در محدوده 44 هزار دلار معامله می‌شود. اتریوم حوالی محدوده 3300 دلار معامله می‌شود.

منبع: FXstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟