بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

بازارها هفته جدید را با خوش‌بینی آغاز کرده‌اند

بازارها هفته جدید را با خوش‌بینی آغاز کرده‌اند

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 15 شهریور (6 سپتامبر)

  • بهبود دلار پس از انتشار ضعیف NFP
  • خوش‌بینی بازار

بازارها هفته جدید را با خوش‌بینی آغاز کرده‌اند. شاخص‌های اصلی بازار سهام آسیا 2% رشد کردند چرا که پس از انتشار ضعیف گزارش NFP انتظارات سرمایه گذاران برای تیپرینگ از سمت بانک مرکزی آمریکا کاهش یافته است. پیش‌بینی برای NFP افزایش 750 هزار اشتغال در ماه آگوست بود که تنها 235 هزار اعلام شد.

همچنین نگرانی‌ها در مورد کاهش سرعت بهبودی اقتصاد چین منجر شده امیدها برای تصویب بسته محرک از سمت مقامات افزایش یابد. همین مسئله به سنتیمنت بازار و خوش‌بینی‌ها اضافه کرده است. با این حال نگرانی‌ها در مورد گونه دلتای ویروس کرونا کمی سرمایه گذاران را مضطرب کرده است. امروز، روز کارگر است و آمریکا و کانادا در تعطیلات به سر می‌برند.

قراردادهای آتی شاخص S&P 500 حوالی 4535 نوسان می‌کند و بازده اوراق خزانه داری 10 ساله آمریکا بالاتر از محدوده 1.30% قرار گرفته است. دلار جهش و بهبود چشم گیری داشته که به نظر افزایش بازده اوراق می‌تواند دلیل این امر باشد.

در بین ارزهای G10، دلار استرالیا و دلار نیوزیلند تا به الان بدترین عملکرد را داشتند. پس از افزایش شدید آمار مبتلایان در نیو ساوت ولز (NSW)، افت قیمت نفت و سنگ آهن جفت ارز AUDUSD به سمت محدوده 0.7400 در حال حرکت است.

دلار نیوزیلند پایین‌تر از محدوده 0.7150 قرار گرفته است. جفت ارز USDCAD به محدوده 1.2545 رسیده است. نفت 1.5% افت کرده و حوالی 68 دلار نوسان می‌کند که دلیل آن کاهش قیمت نفت از سمت کشور عربستان برای کشورهای آسیایی است. ضعف در قیمت نفت بر دلار کانادا تاثیر مضاعفی وارد کرده است. سرمایه گذاران جلسه روز چهارشنبه بانک مرکزی کانادا را زیر نظر دارند.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس را از اینجا مطالعه کنید
تحلیل تکنیکال فارکس 6 سپتامبر/ 15 شهریور

جفت ارز EURUSD به سمت محدوده 1.1850 حرکت می‌کند. قدرت گرفتن دلار از جمله دلایل این رشد است. البته با توجه به این که انتظارات تیپرینگ در جلسه روز پنج‌شنبه بانک مرکزی اروپا افزایش یافته است احتمالا این روند نزولی محدود خواهد بود. انتشار شاخص اطمینان سرمایه‌گذار SENTIX امروز زیرنظر سرمایه گذاران است.

جفت ارز GBPUSD حوالی 1.3850 معامله می‌شود. این جفت ارز به دلیل نگرانی‌ها در مورد برگزیت مجددا در حال کاهش است. به گزارش BBC: رهبران کسب و کارها، اتحادیه های کارگری از مقامات انگلیس و اتحادیه اروپا خواسته‌اند راه حل‌های ” متعادل، منطقی و قراردادی” در زمینه حل تنش‌های به وجود آمده در مورد توافقات تجاری ایرلند شمالی ارائه دهند. در همین حین انتظار می‌رود بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، تلاش کند افزایش نرخی در زمینه بیمه ملی تصویب کند تا تأمین مالی مراقبت های اجتماعی را انجام دهد.

قیمت طلا پایین‌تر از 1830 دلار معامله می‌شود. به نظر خریداران قبل از حرکت به سمت محدوده 1850 دلار در حال استراحت هستند.

بیت کوین بالاتر از محدوده 51 هزار دلار معامله می‌شود. اتریوم آماده می‌شود تا سقف قیمتی جدیدی ثبت کند.

منبع: FXstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟