مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

حرکات محدود ارزهای اصلی پیش‌ از انتشار داده‌های تورمی آمریکا

حرکات محدود ارزهای اصلی پیش‌ از انتشار داده‌های تورمی آمریکا

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 19 آبان (10 نوامبر)

  • حرکات محدود ارزهای اصلی پیش‌ از انتشار داده‌های تورمی آمریکا

روز سه‌شنبه داده‌ها اقتصادی کلان و سخنرانی اعضای بانک مرکزی، غافلگیری چندانی برای بازار نداشت و جفت ارزهای اصلی همچنان در محدوده کوچکی نوسان می‌کنند. امروز توجهات معطوف شاخص قیمت مصرف کننده و آمار مدعیان بیکاری آمریکا است. فضای محتاطانه بازار به دلار کمک کرده در برابر رقیبانش مقاوم عمل کند. سرمایه گذاران همچنین اخبار در زمینه مذاکرات برگزیت و پروتکل ایرلند شمالی را زیر نظر دارند.

روز سه‌شنبه شاخص‌های اصلی بازار سهام آمریکا در محدوده منفی به کار خود پایان دادند. در حال حاضر معاملات آتی شاخص‌های سهام آمریکا افت 0.3 درصدی را نشان می‌دهند. شاخص اس‌اس‌ای، (SSE Index) یک شاخص بازار سهام متعلق به بورس شانگهای، حوالی منفی 1% و شاخص Nikkei 225 حوالی منفی 0.6% معامله می‌شدند. در همین حین بازده اوراق 10 ساله خزانه داری 1% رشد کرد اما همچنان پایین‌تر از 1.5% نوسان می‌کند.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس را از اینجا مطالعه کنید
تحلیل تکنیکال فارکس 10 نوامبر/ 19 آبان

روز سه‌شنبه جفت ارز EURUSD در اوایل جلسه معاملاتی آمریکا رشد کرد اما نتوانست بالای محدوده 1.1600 دوام بیاورد. نات، از بانک مرکزی اروپا، بار دیگر تکرار کرد شرایط برای افزایش نرخ بهره بعید است که تا قبل از سال 2022 مهیا شود. امروز شاخص قیمت مصرف کننده آلمان منتشر شد، که تاثیر چندانی در بازار نداشت.

در اوایل روز سه‌شنبه جفت ارز GBPUSD کمی رشد کرد اما سپس با افتی همراه شد. این جفت ارز به دلیل نگرانی‌ها در مورد مذاکرات برگزیت و اجرای ماده 16 می‌تواند افت بیشتری داشته باشد. (در ماده 16 این توافق این طور گفته شده که “اگر اجرای پروتکل ایرلند شمالی منجر به مشکلات جدی اقتصادی، اجتماعی یا زیست‌ محیطی شود که ممکن است تداوم یابد یا منجر به انحراف در تجارت شود، اتحادیه اروپا یا انگلیس می‌توانند به‌طور یک جانبه اقدامات حفاظتی مناسب را اتخاذ کنند.)

جفت ارز USDJPY برای چهار روز پیاپی است که روند نزولی داشته و به نظر می‌رسد حوالی محدوده 113 روند سایدی را در پیش گرفته است. هر چند فضای ریسک گریزی در بازار منجر شده ین به عنوان دارایی امن با افزایش تقاضا همراه شود اما رشد نسبی بازده اوراق آمریکا منجر شده روند نزولی USDJPY محدود باشد.

جفت ارز AUDUSD همچنان روند نزولی خود را ادامه می‌دهد و به محدوده 0.7300 نزدیک می‌شود. فردا آمار اشتغال برای کشور استرالیا منتشر می‌شود که می‌تواند محرک حرکتی برای این جفت ارز باشد.

طلا به بالاترین سطح در دو ماه اخیر رسید و حوالی 1833 دلار معامله می‌شد. در حال حاضر این فلز گرانبها حوالی محدوده 1830 دلار تثبیت شده است. نواسانات بازده اوراق خزانه داری آمریکا همچنان موجب نوسانات در طلا می‌شود.

رمزارزها: بیت کوین پس از ثبت سقف تاریخی حوالی 68 هزار دلار کمی عقب نشینی کرد. اتریوم نیز حوالی 4700 دلار معامله می‌شود. XRP پس از این که روز دوشنبه 5% رشد کرد و به حوالی 1.3 دلار رسید، امروز با 2% افت مواجه شده است.

منبع: FXstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟