بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 29 اکتبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 29 اکتبر

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 7 آبان (29 اکتبر)

  • روند ساید دلار
  • نگاه‌ها معطوف داده‌های ناحیه یورو و شاخص هزینه‌های مصرف شخصی آمریکا

روز گذشته پس از انتشار ضعیف داده تولید ناخالص داخلی آمریکا، دلار با فشار فروش شدیدی مواجه شد. GDP آمریکا در سه ماهه سوم که پیش‌بینی برای آن 2.6% بود، 2% اعلام شد. در شروع جلسه معاملاتی اروپا به نظر می‌رسد تقاضا برای دلار کمی افزایش یافته است. سرمایه گذاران در انتظار داده‌های GDP و تورمی برای ناحیه یورو هستند. در جلسه معاملاتی نیویورک شاخص PCE و شاخص تمایلات مصرف کننده آمریکا منتشر می‌شوند.

روز پنج‌شنبه به دلیل داده ناامید کننده GDP شاخص دلار 0.5% افت کرد. این مسئله سبب شد سرمایه گذاران زمان بندی تیپرینگ توسط بانک مرکزی آمریکا را مجددا ارزیابی کنند. در حال حاضر شاخص دلار حوالی 93.50 نوسان می‌کند.

وال استریت: شاخص‌های اصلی بازار سهام آمریکا روز پنج‌شنبه رشدهای قابل توجهی ثبت کردند. سرمایه گذاران همچنان امیدوارند که بانک مرکزی آمریکا حمایت از اقتصاد را بیش از چیزی که پیش‌بینی می‌شود ادامه دهد. البته امروز معاملات آتی بازار سهام آمریکا افت بین 0.3% تا 0.9% را نشان می‌دهند که می‌تواند حاکی از اصلاح بیشتر در هفته آینده باشد.

روز پنج‌شنبه و پس از چهار روز افت، بازده اوراق خزانه داری آمریکا بیش از 2% رشد کرد و امروز نیز همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. رشد بازده اوراق به رشد دلار نیز کمک کرده است.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس را از اینجا مطالعه کنید
تحلیل تکنیکال فارکس 29 اکتبر/ 7 آبان

علی‌رغم این که لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، با قیمت گذاری افزایش نرخ بهره توسط بازار مخالفتی نشان داد اما روز گذشته جفت ارز EURUSD بیش از 70 پیپ رشد کرد و به بالاترین سطح در ماه اخیر رسید. وی تصدیق کرد که احتمالا تورم بالا برای مدت طولانی‌تری ادامه خواهد داشت. اگر داده‌های امروز از فعالیت‌های اقتصادی ناحیه یورو روند سالمی را نشان دهند، جفت ارز EURUSD می‌تواند روند صعودی خود را ادامه دهد.

روز پنج‌شنبه جفت ارز GBPUSD رشدی داشت اما مجددا به پایین‌تر از محدوده 1.38 بازگشت. نگرانی‌های جدید در زمینه برگزیت می‌تواند کار را برای پوند سخت کند. به گزارش بی‌بی‌سی فرانسه یک کشتی انگلیسی را توقیف کرده و کشتی دیگری را به دلیل اختلافات در زمینه حقوق ماهیگیری جریمه کرده است.

جفت ارز USDCAD نتوانست از ضعف دلار استفاده کند چرا که کاهش قیمت نفت بر دلار کانادا تاثیر منفی گذاشته بود. داده GDP ماه آگوست امروز برای کانادا منتشر خواهد شد که توجه سرمایه گذاران را جلب خواهد کرد.

طلا بار دیگر نتوانست بالای محدوده 1800 قرار بگیرد و افزایش بازده اوراق، افت این فلز گرانبها را در پی داشته است. امروز ممکن است در لندن فیکس شاهد افزایش نوسانات در XAUUSD باشیم. (ساعت لندن فیکس زمانی است که معاملات در سشن لندن به پایان می‌رسد. در این ساعت حجم معاملات به بالاترین حد خود می‌رسد و معمولا نرخ‌ها در این ساعت به عنوان نرخ مرجع شناخته می‌شود.)

رمزارزها: بیت کوین توانست محدوده 60 هزار دلار را پس بگیرد. اتریوم سقف تاریخی جدیدی ثبت کرد و حوالی 4400 دلار معامله می‌شود.

منبع: FXstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟