مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 26 مه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 26 مه

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 5 خرداد (26 مه)

  • احتیاط در بازارها پیش از انتشار داده‌های کلیدی

بازارها در ساعات اولیه روز پنج‌شنبه و پیش از انتشار داده‌های کلیدی آمریکا محتاطانه دنبال می‌شوند. شاخص دلار در محدوده کوچکی بالاتر از 102 معامله می‌شود. روز گذشته این شاخص بازگشتی داشت. امروز تولید ناخالص داخلی (سه ماهه اول)، شاخص مدعیان بیکاری و شاخص خانه‌های در معرض فروش منتشر می‌شوند.

صورتجلسه بانک مرکزی آمریکا برای ماه مه منتشر شد و این بانک مجددا تاکید کرد که در مسیر درست برای افزایش 0.50 درصدی نرخ بهره در ماه ژوئن و ژوئیه قرار دارد. در این صورتجلسه همچنین آشکار کرد که بسیاری از شركت كنندگان عقیده دارند که ریسک‌های تورم به سمت بالا متمایل شده و تعدادی از سیاست‌گذاران فکر می‌کنند که فروش اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن مناسب است.

در همین حین آمار مبتلایان روز چهارشنبه برای شهر پکن 45 نفر اعلام شد که نسبت به روز سه‌شنبه (47 نفر) کاهش جزئی داشته است. در خبری مثبت اعلام شد بنادر شانگهای با ظرفیت 95 درصد کار می‌کنند. شاخص کامپوزیت شانگهای برای دومین روز پیاپی مثبت به کار خود پایان داد.

جفت ارز NZDUSD پس از در روز چهارشنبه بالاتر از محدوده 0.6500 قرار گرفته بود، افتی داشت. اوور، رئیس بانک مرکزی نیوزیلند، در سخنرانی امروز خود بیان کرد که نمی‌توانند احتمال بروز رکود اقتصادی را در نظر نگیرند.

جفت ارز USDCAD بالاتر از محدوده 1.28 حرکت می‌کند. امروز شاخص خرده فروشی کانادا نیز منتشر خواهد شد.

جفت ارز EURUSD پایین‌تر از محدوده 1.0700 معامله می‌شود. روز چهارشنبه نات از بانک مرکزی اروپا بیان کرد انتظارات تورمی به خوبی لنگر انداخته‌اند و افزایش 0.50 درصدی نرخ بهره برای ماه ژوئیه جزء گزینه‌های روی میز است. با این حال این نظرات نتوانست منجر به رشد یورو شود. امروز در تقویم اقتصادی خبری برای یورو منتشر نخواهد شد.

جفت ارز GBPUSD روز چهارشنبه رشد کمی داشت و خریداران توانستند از محدوده 1.250 دفاع کنند. با این حال این جفت ارز امروز عقب نشینی داشته و در ریسک گریزی حوالی 1.2550 معامله می‌شود.

جفت ارز USDJPY در کانال کوچکی حوالی 127 معامله می‌شود. اوایل امروز کیشیدا، نخست وزیر ژاپن، بیان کرد بانک مرکزی ژاپن باید تلاش کند که به صورت پایدار به هدف تورمی 2% برسد.

رشد 5 روزه طلا در روز چهارشنبه متوقف شد و امروز این افت نیز ادامه داشت. جفت XAUUSD پایین‌تر از محدوده 1850 دلار معامله می‌شود. بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا تقریبا 1% افت داشته که منجر شده افت طلا تا حدودی محدود باشد.

بیت کوین همچنان نتوانسته حرکت تعیین کننده‌ای داشته باشد و حوالی 30 هزار دلار معامله می‌شود. اتریوم نیز حوالی 1900 دلار معامله می‌شود.

 

منبع: FXstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟