بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 6 ژوئن

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 6 ژوئن

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 16 خرداد

  • بازگشت جریانات ریسک پذیری در شروع هفته

در شروع هفته در پی بهبود فضای ریسک پذیری، دارایی‌های امن با کمبود تقاضا مواجه شدند. شاخص‌های اصلی بازار سهام آمریکا بین 0.5% تا 0.7% رشد داشتند و شاخص دلار بالاتر از محدوده 102 آرام گرفته است. به دلیل تعطیلات در اروپا احتمالا حجم معاملات در نیمه اول روز پایین خواهد بود. همچنین امروز هیچ داده اقتصادی مهمی برای آمریکا منتشر نخواهد شد.

مقامات چینی در آخر هفته اعلام کردند که پکن به ساکنان اجازه می‌دهد از دوشنبه به سر کار بازگردند و مدارس از 13 ژوئن به بعد از سر گرفته خواهند شد. علاوه بر این، ممنوعیت‌های ترافیکی در بیشتر مناطق پکن نیز برداشته خواهد شد. علاوه بر این، جینا ریموندو، وزیر بازرگانی ایالات متحده، روز یکشنبه بار دیگر تاکید کرد که دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، در حال برنامه ریزی برای کاهش تعرفه‌ها بر واردات چینی برای مبارزه با تورم است.

در همین حین و در روز جمعه گزارش NFP آمریکا که انتظارات برای آن 325000 بود، 390000 منتشر شد.

در یک نکته منفی، داده‌های چین نشان دادند که شاخص مدیران خرید (PMI) بخش خدماتی کایکسین چین برای ماه مه که انتظارات برای آن 47.3 بود، 41.4 منتشر شد. این داده نشان داد که فعالیت‌های تجاری در بخش خدمات با سرعت قوی به انقباض خود ادامه می‌دهد.

جفت ارز EURUSD هفته گذشته را تقریبا بدون تغییر خاتمه داد و امروز بالاتر از محدوده 1.0700 معامله می‌شد.

جفت ارز GBPUSD در محدوده کوچکی حوالی 1.2500 نوسان می‌کند. چند رسانه خبری گزارش دادند که انتظار می‌رود روز دوشنبه رای اعتماد به نخست وزیر بوریس جانسون اعلام شود.

جفت ارز USDJPY هفته گذشته بیش از 300 پیپ رشد داشت و حوالی 130.50 معامله می‌شود. کورودا، رئیس بانک مرکزی ژاپن، بار دیگر تکرارکرد که ژاپن به عنوان در وضعیتی قرار ندارد که به سمت سیاست‌های انقباضی حرکت کند.

طلا روز جمعه و در پی انتشار خوب داده‌های اشتغال آمریکا و افزایش بازده اوراق خزانه داری آمریکا، بیشتر رشد خود را پس داد. بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا که هفته گذشته بیش از 7% رشد داشت، حوالی 2.95% نوسان می‌کند. جفت XAUUSD حوالی 11850 دلار نوسان می‌کند.

بیت کوین امروز رشدی را ثبت کرد و بالاتر از محدوده 31 هزار دلار معامله می‌شود. اتریوم نیز 4%  رشد داشته اما همچنان پایین‌تر از محدوده کلیدی 2 هزار دلار نوسان می‌کند.

منبع: FXstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟