بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

سقوط طلا: خونسردی خود را حفظ کنید و صبور باشید!

 

سقوط طلا: خونسردی خود را حفظ کنید و صبور باشید!مایکل اولیور  در مورد سقوط طلا: آرام باشید و صبور

پس از سقوط ۷۰ دلاری طلا و ۱ دلاری نقره، مایکل اولیور، مردی که به خاطر پیش‌‌بینی های دقیق و مرگبار خود درمورد سهام، اوراق قرضه و بازارهای مالی عمده معروف است، از سرمایه‌گذاران خواست آرامش  خود را حفظ کرده  و صبور باشند.سقوط طلا: خونسردی خود را حفظ کنید و صبور باشید!

مایکل اولیور، بنیانگذار MSA Research در این باره گفت:« باید تکرار کنم که ممکن است بسیار بیشتر از آن چیزی که انتظار داریم طول بکشد تا طلا به بالاترین سطح خود بازگردد. حدود  ۱۶ ماه (۵/۲۰۰۶ تا  ۸/۲۰۰۷ دومین منطقه  زرد) طول کشید که قیمت طلا  بتواند از سقف سال ۱۹۸۰ (اولین  منطقه زرد) فراتر برود.  پس از شکستن این سطح  شاهد رشد ۱۰۰۰ دلاری طلا بودیم اما دوباره ۱۸ ماه دیگر طول کشید تا قیمت طلا بتواند از منطقه زرد سوم (۳/۲۰۰۸ تا ۸/۲۰۰۹)  فراتر برود.

در تاریخ ۹/۹/۲۰۰۹  مجددا طلا ۱۰۰۰ دلار رشد کرد و به سقف ۲۰۱۱ (منطقه زرد چهارم) رسید. این بار طلا در ۷/۲۰۲۰ به بالاترین سطح ماهانه  خود (آخرین منطقه زرد) رسید و در شکستن قله قبلی اصلا تردید نکرد. اکنون ما ۱۳ ماه از رسیدن به سقف تاریخی طلا رد شده‌ایم. پس صبور باشید. طلا پس از شکستن سقف تاریخی خود، در حال تثبیت است و آماده حرکت بعدی برای رسیدن به رکوردهای تاریخی جدید است.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟