مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

سنتیمنت روزانه فارکس

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس
تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس : تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • بهبود بازار پس از ریزش آن به خاطر اخبار مربوط به کرونا
  • زیر نظر داشتن داده‌های آمریکا

پس از اینکه افزایش موارد ابتلا به کرونا و قطعی شدن عدم تصویب محرک مالی پیش از انتخابات، بازارها ضربه سختی متحمل شدند اما اکنون درحال بهبود هستند و دلار نیز کمی کاهش پیدا کرده است. گمانه‌زنی‌ها درمورد انتخابات، دو داده مهم آمریکا و آمار مربوط به کرونا اخبار مهم امروز را تشکیل می‌دهند.

روز گذشته شاخص S&P 500 کاهش ۱.۸۶ درصدی را متحمل شد. این کاهش به خاطر افزایش نگرانی‌ها در مورد مبتلایان به کرونا در اروپا و آمریکا رخ داد. محدودیت‌ها در سرتاسر اروپا هنوز منجر به کاهش معنی دار نرخ مبتلایان نشده است.
آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان به مردم این کشور گفت که ماه‌های دشواری در پیش رو است و در حال بررسی نوعی قرنطینه سبک هستند. با وجود اینکه این کشور در موج دوم کرونا ضربه نسبتا کمی خورده است اما گزارش IFO از وضعیت اقتصادی آلمان در ماه اکتبر کاهش را نشان می‌داد. فرانسه، بلژیک، هلند و اسپانیا در تلاش هستند تا موج دوم کرونا را مهار کنند. تنش‌ها پیش از جلسه روز پنج شنبه بانک مرکزی اروپا در حال افزایش است.

موارد ابتلا به کرونا در آمریکا در روز دوشنبه نسبت به روزهای پیشین کاهش را نشان می‌داد. اگرچه معمولا گزارش‌های آخر هفته کمتر از روزهای عادی است. چندین ایالت گزارش کرده‌اند که فشار زیادی بر روی بیمارستان ها است.

کنگره آمریکا جلسات خود را به بعد از انتخابات موکول کرد و این بدان معناست که هیچ توافقی پیش از انتخابات انجام نخواهد شد. سناتورها برای تقویت اکثریت جمهوری‌خواه در دیوان عالی ایمی بارت را به عنوان قاضی جدید دیوان عالی تایید کردند. این برتری محافظه‌کارها می‌تواند در صورت کشیده شدن نتیجه انتخابات به دیوان عالی، پیروزی را برای ترامپ به ارمغان بیاورد.

ترامپ همچنان در نظرسنجی‌های ملی و ایالتی از بایدن عقب‌تر است و هیچ پیشرفت خاصی پس از مناظرات نصیبش نشد. ThirtyEight به احتمال ۸۷ درصد دموکرات‌ها را پیروز انتخابات می‌داند و اکونومیست به احتمال ۹۵ درصد همین نتیجه را پیش‌بینی می‌کند.

رقابت برای کنترل مجلس سنا نزدیک تر است. این مجلس برای تصویب محرک مالی قابل توجه مهم‌تر خواهد بود. سرمایه‌گذاران به دلیل محرک مالی و همینطور سیاست‌های دوستانه‌تر دموکرات‌ها در قبال تجارت جهانی، تمایل به کنترل کامل دموکرات‌ها بر دولت و مجلس را دارند.

تقویم اقتصادی امروز دو داده مهم و قابل توجه را در خود دارد. در ابتدا سفارشات کالاهای بادوام برای ماه سپتامبر (پیش‌بینی می‌شود رشد متوسطی داشته باشد) این داده‌ها در پیش‌بینی آمار تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم که اواخر هفته منتشر می‌شود مفید است.
سپس گزارش اطمینان مصرف کننده از کنفرانس بورد برای ماه اکتبر منتشر می‌شود. پیش‌بینی می‌شود این آمار نیز رشد متوسط داشته باشد اگرچه نگرانی‌ها در مورد انتخابات هم می‌تواند تاثیراتی بر این آمار بگذارد.
نفت WTI در سطح ۴۰ دلار باقی مانده است. طلا نیز در حال برگشت به عقب است و در سطح ۱۹۰۰ قرار دارد.
بیت کوین همچنان بالای ۱۳۰۰۰ دلار قرار گرفته است اما اتریوم به زیر ۴۰۰ دلار کاهش یافته است.

 

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

 

برای یادگیری معامله بر اساس سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

2 دیدگاه در “سنتیمنت روزانه فارکس
  1. اورهان گفت:

    همه مقالات مربوط به سنتیمنت و اخبار رو مطالعه کردم
    عالی بودن

    1. ادمین گفت:

      مطالب بیشتری در این زمینه میذاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟