بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 24 آگوست

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 24 آگوست

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 2 شهریور (24 آگوست)

  • سقوط دلار
  • درخشش طلا
  • پذیرش کامل واکسن
  • کاهش انتظارات تیپرینگ

خوش‌بینی در بازار همچنان ادامه دارد. سازمان FDA واکسن Pfizer را تایید کرد و انتظارات برای تیپرینگ توسط بانک مرکزی آمریکا کاهش یافته است. نگرانی‌ها در مورد افغانستان و ویروس کرونا کاهش یافتند و همین امر موجب شده دلار به عنوان دارایی امن کاهش یابد و طلا رشد کند. رمزارزها از سقف خود کمی فاصله گرفتند.

سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) به طور کامل واکسن Pfizer/BioNTech را تایید کرده است که این امر به موسسات و شرکت‌ها آزادی عمل بیشتری در زمینه ایمن سازی می‌دهد. تاییدیه قبلی این واکسن فقط برای استفاده اضطراری بود. علی رغم این که اخبار در مورد تایید واکسن زودتر منتشر شده بودند اما تایید واکسن توسط FDA موجب رشد بازار سهام شد.

عجله‌ای برای تیپرینگ نیست: سرمایه گذاران همچنان کاهش احتمال تیپرینگ برنامه خرید اوراق بانک مرکزی آمریکا را پیش‌بینی می‌کنند. کاپلان، عضو هاوکیش بانک مرکزی آمریکا، آمادگی خود برای تغییر دیدگاه در مورد چشم انداز اقتصادی را نشان داد. برگزاری مجازی گردهمایی اقتصادی جکسون هول نشان می‌دهد بانک مرکزی آمریکا به دلیل شیوع گونه دلتا احتمالا قصد کاهش سیاست‌های محرک را ندارد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس را از اینجا مطالعه کنید
تحلیل تکنیکال فارکس 24 آگوست/ 2 شهریور

خوش‌بینی در بازار منجر به کاهش دلار شد. جفت ارز EURUSD با وجود این که شاخص PMI تولیدی آلمان کمتر از پیش‌بینی‌ها اعلام شد حوالی 1.1750 معامله می‌شود. جفت ارز GBPUSD محدوده 1.37 را پس گرفت. بازار توجهی به افت PMI بخش خدماتی انگلیس نداشت. آمار مبتلایان در هر دو کشور (آلمان و انگلیس) همچنان رو به افزایش است.

با تضعیف دلار جفت ارز AUDUSD بالاتر از محدوده 0.72 و جفت ارز NZDUSD بالاتر از محدوده 0.69 معامله می‌شوند و فعلا توجهی به چشم اندازهای تمدید قرنطینه در هر دو کشور نمی‌شود. جفت ارز USDCAD به نزدیکی محدوده 1.26 بازگشته است. دلار کانادا از بهبود قیمت نفت بهره مند شده است. نفت WTI با توجه به بهبود چشم اندازها بالاتر از 65 دلار معامله می‌شود.

با بهبود خوش‌بینی‌ها و آرامش در بازدهی اوراق خزانه داری آمریکا طلا به محدوده 1800 دلار بازگشت. این فلز گران بها بالاخره توانست محدوده رنج قیمتی را بشکند.

امروز روز آرامی در تقویم اقتصادی است و تنها شاخص فروش خانه های نوساز و شاخص تولیدی فدرال رزرو ریچموند برای دلار منتشر می‌شوند.

سرمایه گذاران نیم نگاهی به جلسه مجازی G7 دارند که توجه این جلسه بیشتر معطوف رویدادهای افغانستان خواهد بود. آمریکا قصد دارد در 31 آگوست از افغانستان خارج شود اما متحدان خواستار تمدید ماموریت هستند تا به عملیات تخلیه کمک شود. ماندن بیشتر نیروها می‌تواند شرایط ماموریت‌ها را پیچیده‌تر کند.

رمزارزها از سقف قیمتی فاصله گرفتند. بیت کوین پایین‌تر از 50 هزار دلار و اتریوم حوالی 3300 دلار معامله می‌شوند.

منبع: FXstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟