بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 23 آگوست

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 23 آگوست

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 1 شهریور (23 آگوست)

  • افت دلار به دلیل خوش‌بینی‌ها در مورد اقدامات فد
  • شکست محدوده 50 هزار دلار توسط بیت کوین
  • داده‌های PMI در کانون توجهات

فضای بازار به دلیل گمانه زنی‌ها در مورد این که بانک مرکزی آمریکا به دلیل شیوع گونه دلتای ویروس کرونا به سمت تیپرینگ زودتر از موعد نخواهد رفت، بهبود یافته است. دلار به عنوان دارایی امن بخشی از رشد خود را پس داده است. داده‌های PMI در کانون توجهات هستند. بیت کوین رشد کرد.

ریسک پذیری: پس از گذشته یک هفته که بازار نگران بیانیه بانک مرکزی آمریکا در مورد برنامه کاهش خرید اوراق و تیپرینگ بود، حال سرمایه گذاران پیش‌بینی می‌کنند تاخیری در این بیانیه به وجود آید. کاپلان، از فدرال رزرو، در سخنانی اذعان کرد به تعویق انداختن این برنامه به دلیل گونه دلتای ویروس کرونا را بررسی می‌کند. کاپلان یکی از اعضای هاوکیش بانک مرکزی است و قبلا به دنبال کاهش سیاست‌های محرک بود.

این هفته گردهمایی اقتصادی جکسون هول و سخنرانی جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، در روز جمعه در کانون توجهات هستند. آخر هفته گذشته اعلام شد این رویداد به صورت مجازی برگزار خواهد شد. دلیل این امر وخیم بودن موج فعلی ویروس کرونا اعلام شده است.

برخی پیش‌بینی می‌کنند پاول در گردهمایی اقتصادی جکسون هول عوض این که سیگنال کاهش بسته‌های محرک را به جلو اندازد، تاخیر در کاهش این بسته‌ها را اعلام خواهد کرد. گزارشات در مورد این که کاخ سفید قصد دارد ریاست جروم پاول را برای 4 سال دیگر تمدید کند موجب خوشنودی بازار شد.

آمار مبتلایان روزانه ویروس کرونا در آمریکا به طور متوسط به 149 هزار نفر رسیده است. وضعیت بیمارستان‌ها در ایالت‌های جنوبی وخیم است. در سمت دیگر چین اعلام کرد توانسته جلوی شیوع گونه دلتای ویروس کرونا را بگیرد و اقدامات مربوط به قرنطینه‌‌ها را کاهش داده است.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس را از اینجا مطالعه کنید
تحلیل تکنیکال فارکس 23 آگوست/ 1 شهریور

خوش‌بینی در بازار موجب شده دلار به عنوان دارایی امن افت داشته باشد و جفت ارز EURUSD محدوده 1.17 را مجددا پس بگیرد. داده‌های PMI ماه آگوست امروز منتشر می‌شوند که اهمیت بسیار بالای برای بازار دارد.

داده‌های PMI انگلیس برای پوند می‌تواند جذاب باشد. آمار مبتلایان در این کشور مجددا در حال افزایش است. جفت ارز GBPUSD حوالی 1.3650 معامله می‌شود.

بهبود وضعیت بازار همچنین موجب افزایش قیمت نفت شده است. نفت WTI بالاتر از محدوده 63 دلار قرار گرفته است. طلا حوالی 1785 معامله می‌شود.

رمزارزها هفته خوبی را پشت سر گذاشتند. بیت کوین به بالای محدوده 50 هزار دلار بازگشت. اتریوم بالاتر از محدوده 3300 دلار ور دیگر رمزارزها از جمله کاردانو رشد خوبی داشتند.

منبع: FXstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟