بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

چرا گلدمن ساکس پیش‌بینی خود را برای تارگت S&P500 افزایش داد؟

کورنا همچنان می‌تازد، معامله‌گران شروع به معامله بر روی «بازارهای محوری حول انتخابات» کرده‌اند و چین و آمریکا حتی نمی‌توانند برسر برگزاری جلسه برای مذاکرات توافق کنند.

چرا گلدمن ساکس پیش‌بینی خود را برای تارگت S&P500 افزایش داد؟

هیچ‌یک از این موارد ضربه چندانی به بازار سهام وارد نکرده است. گلدمن ساکس در آخرین پیش‌بینی خود، هدف سهام S&P 500 را برای پایان سال جاری ۲۰ درصد افزایش داد و از ۳۰۰۰ به ۳۶۰۰ رساند.

استراتژیست‌ها به رهبری دیوید کوستین انتظار دارند بازده اوراق خزانه ۱۰ ساله از ۰.۶۸۸٪ افزایش یابد و تا پایان سال به ۱.۱٪ دست پیدا کند. با فرض ثابت ماندن مابقی فاکتورها این قضیه به ضرر سهام تمام خواهد شد زیرا این امر مانعی برای افزایش ارزش‌گذاری نسبی سهام خواهد شد. با این حال، تحلیل‌گران انتظار دارند که صرف ریسک سهام کاهش یابد.

چرا گلدمن ساکس پیش‌بینی خود را برای تارگت S&P500 افزایش داد؟

آنها می‌گویند: تغییرات در (صرف ریسک سهام) توسط عوامل بسیاری از جمله قدرت اقتصاد امروز، وضعیت اقتصادی آینده و اعتماد سرمایه‌گذاران به آینده هدایت می‌شود.

آنها انتظار دارند که صرف ریسک سهام امریکا از ۶.۳٪ کنونی به ۵.۷٪ تا انتهای سال کاهش یابد و سپس تا پایان نیمه اول سال ۲۰۲۱ تا ۵.۲٪ نیز کاهش یابد.

آنها می‌گویند اقتصاد سال آینده سریع‌تر از آنچه انتظار می‌رود رشد خواهد کرد چرا که انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۰ تولید شده و تا نیمه سال ۲۰۲۱ به صورت گسترده توزیع خواهد شد.

این استراتژیست‌ها برآورد سهم سهام (EPS) برای شرکت‌های S&P 500 در سال  ۲۰۱۷ را معادل ۱۷۰ دلار پیش‌بینی می‌کنند که بالاتر از پیش‌بینی ۱۶۵ دلاری ازسوی وال استریت است. آنها می‌گویند: «برآورد ما به خاطر انتظار فروش بسیار بالا و حاشیه سود ۱۱.۴ درصدی است که در سال ۲۰۱۹ شاهد آن بودیم. همچنین این سودآوری نامتوازن خواهد بود چرا که شرکت‌های فناوری و بخش سلامت رشد خوبی را تجربه کرده‌اند درحالیکه بخش مالی و انرژی افت داشته‌اند.»

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟