مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

۷ پادکست انگلیسی درمورد معامله گری که باید بشنوید

۷ پادکست انگلیسی درمورد معامله گری که باید بشنوید

هر فردی که در بازار های مالی حضور داشته باشد، قطعا این موضوع را تایید می‌کند که دانش، قدرت است. بنابراین هنگامی که به طور فعال معامله نمی‌کنید و می‌خواهید بازده سرمایه‌گذاری خود را به حداکثر برسانید باید با دنبال کردن آخرین روند بازار و یادگیری نحوه موفقیت معامله ‌گران با سابقه، برای خود مزیت ایجاد کنید. پادکست‌ها یک روش عالی برای گنجاندن یادگیری در زندگی روزمره شما است. شما می‌توانید هنگام صرف صبحانه یا زمانی که پشت ترافیک گیر افتاده‌اید با گوش کردن به پادکست‌ها، از زمان خود به خوبی استفاده کنید. در این مقاله هفت پادکست معامله گری مهمی که معامله‌گران باید به آنها گوش کنند آورده‌ایم. طبیعتا تمام این پادکست‌ها به زبان انگلیسی است اما معمولا کسانی که سطح متوسطی از زبان را بلد باشند، می‌توانند متوجه مطالب بشوند.

۱- پادکست واقعیت معاملات سهام (The Stock Trading Reality Podcast)

هر فردی که به دنبال وارد شدن به دنیای معامله‌گری است باید به این پادکست که چز (Chezz) و کلی (Clay) آن را اجرا می‌کنند،  گوش دهد. در این پادکست با معامله‌گران باتجربه و متخصصان این صنعت مصاحبه می‌شود و نکات کاربردی بسیار زیادی برای کسب درآمد از بازار گفته می‌شود. میزبانان این پادکست و میهمانان‌شان کسانی هستند که سالهاست در بازارهای مالی فعالیت کرده و محتوای این پادکست‌ها، چه برای معامله‌گران پیشکسوت و چه تازه‌کار قطعا نکات ارزشمندی خواهد داشت.

۲- پادکست معامله‌گران برتر آنپلاگد (Top Traders Unplugged Podcast)

این پادکست با هدف ارائه یک راهنمای کامل برای معامله‌گری و سرمایه‌گذاری ارائه می‌شود و با نکات، ترفندها و توصیه‌هایی همراه است که به شما برای موفقیت در بازار کمک می‌کند. میزبان این پادکست نیلز کاستراپ لارسن (Niels Kaastrup-Larsen) است که سالها تجربه مدیریت صندوق‌های پوشش ریسک (Hedge Funds) را برعهده داشته است و این تجربه را در پادکست خود به شما ارائه می‌کند. همچنین در این پادکست چهره‌های برجسته صنعت مالی حضور پیدا کرده و با آنها مصاحبه می‌شود. هر قسمت از پادکست در زمینه‌های مختلفی از بازار صحبت می‌شود.

۳- پادکست معامله گری دو بلوک (Two Blokes Trading Podcast)

این پادکست نگاهی جذاب به دنیای معاملات آنلاین دارد. میزبان این پادکست، تام (Tom)، ماموریت خود را کمک به تمام معامله‌گران برای سودآوری در بازارهای مالی عنوان می‌کند و معتقد است بیشتر افراد مدت کافی در بازار دوام نمی‌آورند تا به موفقیت برسند. این پادکست انگیزشی و آموزنده به شما کمک می‌کند تا به ترفندها و نکات مهمی در مورد بازار مالی مجهز شده و بتوانید به سودآوری در بازارهای مالی برسید.

۴- گپی در مورد معامله‌گری (Talking Trading)

این پادکست شامل مصاحبه‌هایی از کارولین استفن (Caroline Stephen)، معامله ‌گر پیشکسوت با طیف گسترده‌ای از متخصصان امور مالی است. در خلال این گفتگوها، معامله ‌گران می‌توانند نکات بسیار مهمی برای پیشرفت در معامله‌گری بیاموزند. این پادکست به صورت هفتگی منتشر می‌شود.

۵- مانند بهترین‌ها سرمایه‌گذاری کنید (Invest Like the Best)

این پادکست به صورت هفتگی منتشر شده و روندها و موضوعات مهم دنیای تجارت را بررسی می‌کند. این پادکست علاوه‌ بر ارائه گزارش تخصصی از آخرین تحرکات بازار، داستان‌های جذاب و مصاحبه با افرادی که در بازارهای مالی فعال هستند را در خود گنجانده است. شما می‌توانید با گوش دادن به این پادکست، با اشتباهات افرادی را که در بازارهای مالی شکست خورده‌اند و دلایل موفقیت افرادی که در این بازار موفق شدند، آشنا شوید و از این نکات برای به حداکثر رساندن سودآوری خود استفاده کنید.

۶- پول دیوانه با جیم کرامر (Mad Money With Jim Cramer)

جیم کرامر (Jim Cramer) یکی از معامله‌گران موفق وال استریت است و این پادکست نگاهی اجمالی به چیزهایی دارد که در ذهن او می‌گذرد. کرامر در این پادکست حقه‌ها و نکات مهم معامله‌گری خود را به سبکی بسیار سرگرم کننده ارائه می‌کند و همین موضوع باعث شهرت جهانی او شده است. هدف این پادکست آموزش کسب درآمد است و پیشنهاد می‌کنم حتما این پادکست را گوش دهید.

۷- مبادلات در گلدمن ساکس (Exchanges at Goldman Sachs)

اگر می‌خواهید بدانید جنگ چگونه است، هیچ راهی بجز استفاده از تجربیات کسانی که در خط مقدم هستند ندارید و چه موسسه‌ای بیشتر از گلدمن ساکس در خط مقدم جبهه معاملات مالی است؟ این پادکست با کارمندان گلدمن ساکس به گفتگو می‌پردازد و از تجربیات آن‌ها در معاملات واقعی و زندگی در دنیای آشفته معامله‌گری می‌پرسد. اگر می‌خواهید بینش مناسبی از نوسانات بازار پیدا کنید، این پادکست قطعا یکی از منابع اطلاعاتی عالی برای شما خواهد بود. با گوش کردن به این پادکست، نگاهی اجمالی به داخل یکی از موفق‌ترین موسسات مالی جهان بیندازید.

منبع: newtraderu

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

بیشتر بخوانید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟